Ca. pris på hurtig linje?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 14-05-06 04:12

Hej

Hvad kan en linje i omegnen af 75-100 mbit med fri trafik mon koste sådan
ca. i månedlig omkostning?

Intet andet end trafikken og 10 ipadresser. Helst den billiste mulige
løsning, fiber eller kobber. I kbh.

Claus

Fra : Frank

Dato : 14-05-06 21:33

> Intet andet end trafikken og 10 ipadresser. Helst den billiste mulige
> løsning, fiber eller kobber. I kbh.

Ved ikke om området har betydning, men jeg har hørt om priser i odense på
fra 30 kkr pr. måned og opad.

Mvh
Frank

Fra : Frank

Dato : 14-05-06 21:33

> [...]
> løsning, fiber eller kobber. I kbh.

Ved ikke om området har betydning, men jeg har hørt om priser i odense på

Den har indtil videre sparet mig for at få 10296 spam-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.com/pro

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-05-06 16:30

"Frank" <far@nospam.dk> wrote in message
> Hej
>
> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse

> Ved ikke om området har betydning, men jeg har hørt om priser i odense på
> fra 30 kkr pr. måned og opad.

Der er væselig forskel på et privat produkt og et erhvervs produkt.

formoder stærkt at Fransk efterspørger en ISP der kan levere den hastighed
til et firma netværk.

30kr og opad er jo også et meget løst elastik, og ingen udbydere kan levere
100Mbit for 30kr. Det kan tænkes at en levandør levere 100Mbit til
foreningen, og står for netværk til en række beboere.

Comx kan levere minimum 20/20Mbit til private igennem en forening ofte
50Mbit, men det er jo ikke et erhvervsprodukt. erhverv er jo tit rettet mod
at det skal belastet af mange brugere og der er en rimelig konstant load på
linien i dagtimerne.

jeg ved dog ikke hvad priserne generelt ligger på med traffik, men de fleste
kører jo nok stadigt med traffikafregning.

Men du kan jo prøve at høre comx om de kan levere en erhversløsning med
fiber.

Måske også denne her struktur igennem globalconnect kan tænkes
http://www.globalconnect.dk/GCBO/Udbydere+paa+GCBO

Fra : ShutEye

Dato : 15-05-06 16:36

<KLIP>
og ingen udbydere kan levere
> 100Mbit for 30kr. Det kan tænkes at en levandør levere 100Mbit til foreningen, og står
> for netværk til en række beboere.
<KLIP>

Skrev han ikke 30k kr?

Fra : Henning

Dato : 15-05-06 16:35

On Mon, 15 May 2006 17:30:07 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

> [...]
>100Mbit for 30kr. Det kan tænkes at en levandør levere 100Mbit til
>foreningen, og står for netværk til en række beboere.

Du overser vist en "k" - der tales ikke om 30 kroner, men om 30.000,-
!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-05-06 16:52

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message
til en række beboere.

> Du overser vist en "k" - der tales ikke om 30 kroner, men om 30.000,-

Ups! detalje ;-P ja det var også mere fornuftig pris, men tror det er lidt
svært at få det til den pris, med fri traffik.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-05-06 18:57

> Ups! detalje

Ja - og det var heller ikke Frank der spurgte, en anden lille detalje ;)

--
Michael

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-05-06 15:12

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> wrote in message

> Ja - og det var heller ikke Frank der spurgte, en anden lille detalje ;)

Og hvad så kommenterede det bare.

Fra : Frank

Dato : 18-05-06 09:13

Hej

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Ups! detalje ;-P ja det var også mere fornuftig pris, men tror det er lidt
> svært at få det til den pris, med fri traffik.

30 Kkr. pr. måned er et aktivt tilbud, et andet tilbud jeg kender til er 47
kkr, igen med fri trafik.

Mvh
Frank