Spar 100 kr. på din Webspeed-oprettelse...
Fra : Anders Nielsen

Dato : 06-05-06 21:42

TDC Kabel-tv kører et 'skaf-en-kunde'-tilbud, hvor de kvitterer med en
pengebesparelse ved succes:

---------------------
Har du én eller flere venner og bekendte, som kunne være interesseret i
Webspeed? Så send os deres navn og adresse, så vi kan sende dem et
uforpligtende tilbud. For hver af dine venner og bekendte, der accepterer
tilbuddet inden 30 dage, kvitterer vi med at trække 200 kr. fra din næste
regning.
---------------------

Med andre ord: Da jeg er eksisterende Webspeed-kunde, kan I andre evt.
skrive en mail til mig, hvis I har tænkt jer at blive Webspeed-kunder.
Jeg sender derefter gerne en henvisning til jer fra 'skaf-en-kunde'-siden,
som I tilmelder jer via. Min næste regning vil da være 200 kr. lavere, og
jeg overfører halvdelen af denne besparelse til jeres konto...

//Anders

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-06 06:28

Anders Nielsen skrev:

> TDC Kabel-tv kører et 'skaf-en-kunde'-tilbud, hvor de kvitterer med en
> pengebesparelse ved succes:

Annoncer hører hjemme i dk.marked.*.

--
Bertel

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 07-05-06 18:31

On Sat, 6 May 2006 22:41:41 +0200, "Anders Nielsen"
<anders_nielsen@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>som I tilmelder jer via. Min næste regning vil da være 200 kr. lavere, og
>jeg overfører halvdelen af denne besparelse til jeres konto...

Hvorfor skal man bruge krudt på dette, når der findes alternativer der
er betydeligt billigere og hvor tingene fungerer bedre end hos TDC ?

Er selv Webspeed kunde, men ville ALDRIG bruge krudt på at anbefale
andre til TDC.

Kender du noget til TDC Webspeed og Søborg og omegn, vil du vide at
TDC har rodet en uges tid med at fejlsøge, før kunderne får deres
internet forbindelse.

Ydermere snupper de også folks tv-signal i primetime, når de skal
fejlsøge.

Men hvad gør man ikke for USSEL mammon ?
Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 0 kroner i oprettelse. 7,-/md.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 07-05-06 19:48

"Mogens Jørgensen - www.easywebhost.org" <admin@yyy-easywebdesign-xxx.org>
wrote in message

> Men hvad gør man ikke for USSEL mammon ?

Hmm, driver webhotel ?

// Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-06 20:01

Kim Jørgensen skrev:

> Hmm, driver webhotel ?

Reklamerer?

--
Bertel

Fra : Anders Nielsen

Dato : 07-05-06 20:22

skrev i en meddelelse news:pfbs52l4f0094evbrk0nl69q4qbl943kb0@4ax.com...
> Hvorfor skal man bruge krudt på dette, når der findes alternativer der
> er betydeligt billigere og hvor tingene fungerer bedre end hos TDC ?

Find gerne et sådant selskab til mig, der leverer i Værløse. Giver i
øjeblikket 149,- om måneden for 1024/128 kbit/s. Når kampagneperioden til 1.
oktober er overstået, vil det koste mig 279,- om måneden for 512/128. Det
matcher de andre selskaber mig bekendt ikke (ved ikke med højere
hastigheder, da de ikke interesserer mig).

> Er selv Webspeed kunde, men ville ALDRIG bruge krudt på at anbefale
> andre til TDC.

Jeg tvinger dig heldigvis ikke...
I øvrigt prøver jeg ikke at anbefale TDC til nogen, hvis det er det, du
hentyder til. Jeg nævner i den første besked ikke noget om deres priser og
kvalitet i forhold til andre selskaber. Tråden henvender sig til folk, der i
forvejen har besluttet sig på Webspeed.

> [...]
> internet forbindelse.
>
> Ydermere snupper de også folks tv-signal i primetime, når de skal

Teknikken fungerer overordnet set udmærket her.

> Men hvad gør man ikke for USSEL mammon?

Sætter reklamer i ens signatur?