Cybercity : Hvad betaler i ?
Fra : -=Madsen=-

Dato : 30-04-06 23:47

Hvor står i, i prislykkehjulet hos cybercity

jeg har to som er..
Adsl 2560/512 til 429,- pr. md.
Adsl 1024/128 til 269,- pr. md.

Fra : John

Dato : 30-04-06 23:47

Adsl 2560/512 til 429,- pr. md.

Fra : Bruno

Dato : 30-04-06 23:59

-=Madsen=- wrote:
> Hvor står i, i prislykkehjulet hos cybercity
>
> jeg har to som er..
> Adsl 2560/512 til 429,- pr. md.
> Adsl 1024/128 til 269,- pr. md.

2048/512 til 395.-

Det var engang en 256/128 som CC så har øget gradvist i takt med
prisudviklingen på markedet.

Jeg synes ikke man kan klandre dem for deres priser, det er helt normalt
man betaler forskelligt for en vare. Tænk bare på avisernes tilbud til
nye abbonenter, eksempelvis har jeg lige haft JP i en måned for 30 kr
hvilket ikke engang kunne betale 3 aviser i løskøb.

Mvh

Bruno

Fra : Sune Christesen

Dato : 01-05-06 06:15

> Hvor står i, i prislykkehjulet hos cybercity
>
> jeg har to som er..
> Adsl 2560/512 til 429,- pr. md.
> Adsl 1024/128 til 269,- pr. md.
Jeg betaler 495 for en 2048/512, hvilket tilsyneladende stadig er langt over
hvad andre får :( det er endda efter at have brugt to uger på at brokke mig
over andre fik det til 495, hvorefter jeg så også blev sat ned fra 595. Det
kan være man skulle brokke sig igen, jeg orker dog ikke deres inkompetente
kundeservice :(

Senest har de forsøgt at prakke mig telefoni på, det gik mindre godt (cc
kunder kan se mere i cybercity.telefoni).
Sune

Fra : Martin Andersen

Dato : 01-05-06 14:33

Sune Christesen wrote:

> [...]
> fra 595. Det kan være man skulle brokke sig igen, jeg orker dog ikke deres

Jeg giver 399 kr for samme forbindelse

Martin.

Fra : Sune Christesen

Dato : 01-05-06 18:59

> Jeg giver 399 kr for samme forbindelse
Vidunderligt at have en udbyder der røvrender sine kunder så vildt med prispolitikken
:)
Sune

Fra : "Stig N. Færch"

Dato : 01-05-06 09:01

Jeg har også:
Adsl 1024/128(1024/384) til 269,- pr. md.

/Stig

Fra : BuFFerz

Dato : 01-05-06 13:23

> jeg har to som er..
> Adsl 2560/512 til 429,- pr. md.
> Adsl 1024/128 til 269,- pr. md.

Jeg giver:
1024/128 - 269,- pr. md.

Fra : Pipeline

Dato : 01-05-06 14:36

2048/512 395,-

Fra : Rene Jensen

Dato : 01-05-06 15:47

-=Madsen=- skrev:
> Hvor står i, i prislykkehjulet hos cybercity
>
> jeg har to som er..
> Adsl 2560/512 til 429,- pr. md.
> Adsl 1024/128 til 269,- pr. md.

Giver 379,- for 2048/512 fik nedsat prisen pga en masse bøvl med
flytning ..

mvh Rene

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-05-06 18:41

-=Madsen=- wrote on 01-05-2006 :
> Hvor står i, i prislykkehjulet hos cybercity

2048/512 - 499kr/mnd

"Health nuts are going to feel stupid someday, lying in hospitals dying
of nothing." - Redd Foxx

Fra : Jens Beltofte Soeren~

Dato : 01-05-06 20:30

Henrik Stidsen wrote:

> 2048/512 - 499kr/mnd

Samme pris dog for en 4096/512

Fra : Sune Christesen

Dato : 01-05-06 20:53

> Samme pris dog for en 4096/512
Og der er en hel del andre der har en 4096/768 til samme pris - svineri så
det vil noget.

For snart et års tid siden da CC begyndte at opgradere en helvedes masse
kunder (og røvrende lige så mange andre) blev der i gruppen cybercity.xdsl
lavet en Wiki hvor folk delte deres linjer/priser. Wiki'en er desværre blevet
fjernet nu, jeg har dog denne her backup hvis nogen skulle være interesserede:

http://www.d0t.dk/CC_ADSL_PRISER.htm

Som det fremgår var der primært bøvl omkring 2048/512 & kunderne.
Sune

Fra : Martin Schou

Dato : 01-05-06 20:58

">> 2048/512 - 499kr/mnd

> Samme pris dog for en 4096/512

Min fader giver også 499 (mener dog det er 495) for 4096/512 med svingende
hastighed i aften og nattetimerne, han er på router nummer 4-5 stykker. Det
er CC's måde at prøve at løse problemet på... lige en sidebemærkning...

Martin

Fra : Jens Beltofte Soeren~

Dato : 01-05-06 21:53

Martin Schou wrote:
> [...]
> er CC's måde at prøve at løse problemet på... lige en sidebemærkning...

Min forbindelse kører heller ikke bedre. Er på router nr. 2. De har
sågar nedgraderet den på et tidspunkt til 2mbit, bare for at den skulle
stabil. Halløj man.... amatører.

Hvis ikke fullrate bare snylter på Cybercitys udstyr på centralerne, så
er jeg nok på vej over til dem.

Mvh. Jens

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 02-05-06 06:44

> Min forbindelse kører heller ikke bedre. Er på router nr. 2. De har
> sågar nedgraderet den på et tidspunkt til 2mbit, bare for at den skulle
> stabil. Halløj man.... amatører.

Hænger måske sammen med kobberkvaliten, en ting cybercity nok ikke kan gøre
så meget ved.

Thomas

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 01-05-06 22:15

Jens Beltofte Soerensen skrev...

> Min forbindelse kører heller ikke bedre. Er på router nr. 2. De har sågar
> nedgraderet den på et tidspunkt til 2mbit, bare for at den skulle stabil.
> Halløj man.... amatører.

Det kan der nu være meget god mening i, hvis årsagen er, at du bor lige lidt
for langt fra centralen til, at 4096 kan køre godt.

Mvh. Ulrik.

Fra : Jens Beltofte Soeren~

Dato : 01-05-06 22:23

Ulrik Brinck wrote:
> Jens Beltofte Soerensen skrev...

> Det kan der nu være meget god mening i, hvis årsagen er, at du bor lige lidt
> for langt fra centralen til, at 4096 kan køre godt.
>
> Mvh. Ulrik.

Problemet er bare at det gør jeg ikke. Jeg bør i centrum af Brønshøj, og
benytter Brønshøj central. Så jeg tror ikke at det er afstanden, der er
skyld i problemet.

Fra : Flemming Joensson (8~

Dato : 01-05-06 19:02

"-=Madsen=-" <engelbrechtdk@gmail.com> wrote in

> Hvor står i, i prislykkehjulet hos cybercity

Upstream Speed: 320 kbps
Downstream Speed: 2048 kbps

360 (+ 99 for telefoni.)

/flemming
--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Keld

Dato : 01-05-06 22:03

Upstream Speed: 320 kbps

Downstream Speed: 2048 kbps

369 kr (+ 99 kr for telefoni.)

Kunde siden 1. september 2005

Keld

Fra : JL

Dato : 01-05-06 21:46

2560/512 til 429,- pr. md.

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 02-05-06 11:37

4096/256 for 429

/Kenneth

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 03-05-06 05:24

> 4096/320 429kr
Nero-Wolfe

Fra : Sune Christesen

Dato : 06-05-06 12:04

> Hvor står i, i prislykkehjulet hos cybercity
Morsomt, jeg valgte at brokke mig over at jeg skulle betale 495 for 2048/512,
nu får jeg den til 395 i måneden.
Sune

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-05-06 12:19

Sune Christesen formulated on lørdag :
> Morsomt, jeg valgte at brokke mig over at jeg skulle betale 495 for 2048/512,
> nu får jeg den til 395 i måneden.

Det gjorde jeg også og fik at vide at det var løgn når jeg påstod at
andre fik den til den pris...

"Advertising is the art of convincing people to spend money they don't
have for something they don't need." - Will Rogers

Fra : Sune Christesen

Dato : 06-05-06 13:05

> Det gjorde jeg også og fik at vide at det var løgn når jeg påstod at
> andre fik den til den pris...
Cybercity når det er bedst :(
Sune

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-05-06 13:31

It happens that Sune Christesen formulated :

> Cybercity når det er bedst

De påstod intet mindre end at ham der sagde han kun betalte 395 havde
glemt at regne momsen med - rigtig dårlig undskyldning

"Tell them, what you’re going to tell them Then tell them And then tell
them, what you just told them" - Nancy Graham

Fra : Sune Christesen

Dato : 06-05-06 21:28

> De påstod intet mindre end at ham der sagde han kun betalte 395 havde
> glemt at regne momsen med - rigtig dårlig undskyldning
lol, lige før du skulle have en kopi af min næste faktura :(
Sune

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-05-06 01:48

Sune Christesen explained :
> lol, lige før du skulle have en kopi af min næste faktura

Tjaa, på en eller anden måde har CC vundet så langt at jeg ikke gider
spilde min tid på at diskutere det med dem.

"To be or not to be. That's not really a question." - Jean-Luc Godard

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 08-05-06 07:18

Giver 429,- for en

4096/258 forbindelse

/A

Fra : peter.tiedemann@gmai~

Dato : 10-05-06 19:40

495kr for en 6M/768k forbindelse.

Desværre kunne min telefon linie efter et flyt af telefon stik ikke
klare 6M download så nu har jeg en 4M/512 til samme pris (øv :)

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 11-05-06 05:46

<peter.tiedemann@gmail.com> skrev i en meddelelse
495kr for en 6M/768k forbindelse.

Desværre kunne min telefon linie efter et flyt af telefon stik ikke
klare 6M download så nu har jeg en 4M/512 til samme pris (øv :)

6M/768k forbindelse det må da være en erhvervs linie har aldrig hørt at cc
kan levere så meget til
private
Nero

Fra : Kim B. S.

Dato : 13-05-06 08:09

495,-kr. for en 4096/768

Hilsen
Kim

Fra : Dorph

Dato : 15-05-06 18:36

> 495,-kr. for en 4096/768
>
> Hilsen
> Kim
Tjaee sørgeligt, den betaler jeg så 100,- mere for

Dorph

Fra : Brian K

Dato : 20-06-06 23:30

"Kim B. S." <vildsi@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> 495,-kr. for en 4096/768

Hej

Hvor længe har du haft den pris? (er det incl moms?)

Fra : Per Rønne

Dato : 16-05-06 02:07

-=Madsen=- <engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

> Hvor står i, i prislykkehjulet hos cybercity
>
> jeg har to som er..
> Adsl 2560/512 til 429,- pr. md.
> Adsl 1024/128 til 269,- pr. md.

2048/512 incl telefon: vistnok 521 om måneden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Madsen

Dato : 01-05-06 22:14

On Mon, 1 May 2006 00:46:40 +0200, "-=Madsen=-"
<engelbrechtdk@gmail.com> wrote:

>Hvor står i, i prislykkehjulet hos cybercity
>
>jeg har to som er..
>Adsl 2560/512 til 429,- pr. md.
>Adsl 1024/128 til 269,- pr. md.

Her er det 2048/512 til 399,-

Men den linie har følgende priser for de forskellige folk :

379
395
499
559

Og det har ikke altid noget at gøre med hvor længe du har været ved
CC, det er tit også et spørgsmål om at ringe på det rigtige tidspunkt
og brokke sig. Havde en kollega der ringede dagen efter jeg havde fået
min linie til de 399 og han kunne IKKE få linien til den pris selvom
han refererede til mit dsl nummer så blev de ved med at fastholde at
ingen fik den pris. (Ved at være et stykke tid siden nu)..

Henrik