webspeed
Fra : Bo Hermannsen

Dato : 30-04-06 15:54

ja hvorfor vil jeg lukke den op selv når det nu er gratis at få det gjort

vil selv styre det hvis jeg kan... ved det har webinterface på
http://192.168.100.1/ og at den efter sigende skulle kunne styres med snmp

men hvordan gør man lige? det er port 110 og 25 jeg er ude efter

Fra : Morten Birkelund

Dato : 02-05-06 23:33

"Bo Hermannsen" <bo.hermannsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://192.168.100.1/ og at den efter sigende skulle kunne styres med snmp
>
> men hvordan gør man lige? det er port 110 og 25 jeg er ude efter

Ring til TDC de kan hjælpe dig, men tak for IP'en på modemet, nu fik jeg da
lavet en linjegraf over min forbindelse.

Et andet godt råd, efter du har postet serienummeret på dit modem ville jeg
ikke anbefale at du prøver at pille ved din config, du kan være 110% sikker
på at TDC tjekker det.

-
Morten Birkelund