Offtopic? Måske - Netkort
Fra : RaYmAn

Dato : 14-06-01 19:33

Hej
Jeg skal til at købe mig et par netkort mere til en linux router maskine.
Så jeg ville høre om der var nogen der vidste nogle der både funger godt og
virker i linux.
Det jeg skal ud er købe er et 10 mbit kort (kobles til adsl modem'et
så...)og et 10/100mbit kort.(kortet trafikken skal routes videre på)
Jeg vil helst undgå at få en milliar problemer så er der nogen i kan
anbefale?
(overvejer 3com men de er sku lidt dyre)
Og det skal være pci foresten....
På forhånd tak
Venlig Hilsen Jens Andersen

Fra : "René Nielsen"

Dato : 14-06-01 19:44

I artiklen <9gavkk$a0k$1@sunsite.dk>, skrev "RaYmAn"
<rayman@skumler.net> følgende:
> Jeg vil helst undgå at få en milliar problemer så er der nogen i kan
> anbefale?
Som du selv siger, 3com eller Intel, så skulle du undgå problemer,
hellere bruge de ekstra kroner istedet for at få bøvl...

René

--
Web : [http://www.renenielsen.com/]

Fra : RaYmAn

Dato : 14-06-01 22:21

Rigtigt nok..
men alligevel...Næsten alle netkort baseret på RTL8139 chippen vil virke.
Nå, men jeg må vel så gå på prisshopping lidt..
Det kan være der dukker et godt tilbud op på et eller andet tidspunkt..
-Jens