Cybercity´s kombiprodukt (FA +ADSL)
Fra : Rene

Dato : 25-04-06 19:51

Hej Alle.

Er blevet lidt lun på Cybercity´s kombiprodukt af ADSL og Fastnet, hvor
priserne er ret attraktive, men er der nogen der har nogen erfaring med
dette?
Er der nogen ting man skal være opmærksomme på? Eller virker det bare?

Ved evt. bestilling vil jeg så opleve nogen perioder uden FA/ADSL? Har begge
dele hos TDC nu.

Nogen der har erfaring med dette?

mvh
Rene´
renebjorn @ vip.cybercity.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 26-04-06 06:18

Rene <renebjorn@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
> Ved evt. bestilling vil jeg så opleve nogen perioder uden FA/ADSL? Har begge

Jeg kører med ADSL og telefon gennem CC, og det fungerer
tilfredsstillende.

Det kører i øvrigt med fast IP-adresse, så man også kan bruge en af sine
computere [eller et diskstation] til hjemmeside.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ove Kristensen

Dato : 26-04-06 21:35

Hej Rene!

Jaah, jeg har ADSL 1 mbit + telefoni hos CC, men jeg har det problem, at
hvis man downloader, ja selv ved lav hastighed, så kan man ofte ikke ringe
til mig uden at den der ringer til mig hører en optaget tone, og hvis jeg
prøver at ringe til andre, ja så melder den bare optaget, og CC's hotline
ved ikke hvad der er galt - sååh.........

Med venlig hilsen og god aften
fra
OveK.

Fra : Rene

Dato : 26-04-06 21:45

Hej.
Ja det var så en for, og en imod...

Er der andre, som har erfaring med Cybercity? Så lader jeg mig gerne hører.

mvh
Rene´
renebjorn @ vip.cybercity.dk

Fra : JD

Dato : 28-04-06 19:15

Rene wrote:
> [...]
>
> Ved evt. bestilling vil jeg så opleve nogen perioder uden FA/ADSL? Har begge

Du vil i hvert fald opleve mange og lange perioder uden telefon EFTER
Cybercity har leveret din forbindelse.

/JD