Difa Partners ApS / lukket ?
Fra : Peter Heide

Dato : 24-04-06 12:37

http://www.difa.dk/difa/home.html

Min mail har ikke virket siden i torsdag. Firmaets telefon virker
ikke længere. Ingen svar på mails heller ikke deres online
"Send spørgsmål eller besked til DIFA" skema virker.

Nogen der ved hvad dette firma har gang ?

Har haft fast e-mail igennem Difa igennem mange år men
der er et aller andet der tyder på at det snart er slut .

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-04-06 13:08

> Min mail har ikke virket siden i torsdag. Firmaets telefon virker
> ikke længere.

Ser ud til de er opkøbt af http://www.digieyez.dk/ - har du prøvet at
ringe til dem?

Er det en mailadresse på et af deres domæner, eller dit eget domæne?

En række domæner blev lukket sidst i sidste uge (skal nok passe med
torsdag) pga. ubetalt regning til DK-hostmaster, mit bud er at det er
hvad der er sket, oplys evt. domænet hvis vi skal checke ;)

--
Michael

Fra : Peter Heide

Dato : 24-04-06 13:27

Det er firmaet domæne. min mail er Peter@heideFJERNDETTE.1a.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-04-06 13:39

> Det er firmaet domæne. min mail er Peter@heideFJERNDETTE.1a.dk

Well, så er problemet ikke det jeg omtalte, der lader godt nok til at
være hul igennem til mailserveren.

Du er nok nødt til at forsøge at ringe dem op igen, har du prøvet
nummeret til Digieyez?

--
Michael

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-04-06 13:43

Men du skal nok regne med at al mail sendt til dig er gået tabt...

<<< 220 webmail.digieyez.dk ESMTP MDaemon 8.1.4; Mon, 24 Apr 2006
14:37:06 +0200
<<< 250 webmail.digieyez.dk Hello freesbee.wheel.dk, pleased to meet you
<<< 250 <[fjernet]>, Sender ok
<<< 550 <Peter@heide.[fjernet]>, Recipient unknown

Overvej at få dit eget domæne, koster kun minimalt mere end det du
betaler nu (mail mig evt. hvis det har interesse) og har den fordel at
du ikke er bundet til en bestemt udbyder, men kan skifte som du vil og
stadig beholde samme e-mailadresse

--
Michael

Fra : Peter Heide

Dato : 24-04-06 22:46

Du må godt sende mig lidt info og evt et link til det
med at købe mit eget domæne og dermed en fast
mailadresse :

heide@ofir.dk

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-04-06 23:00

> Du må godt sende mig lidt info og evt et link til det
> med at købe mit eget domæne og dermed en fast
> mailadresse :

Done

--
Michael

Fra : Mogens Jørgensen - w~

Dato : 24-04-06 18:18

Umiddelbart virker deres adresse da, kan du ikke forklare lidt mere
præcist hvad der ikke virker ?
Mogens Jørgensen - Webhotel : Fra 0 kroner i oprettelse. 7,-/md.
Easy Webhost - http://www.easywebhost.org/
Ærlig og UDEN gummiparagraffer. Trafik til priser du forstår.

Fra : Peter Heide

Dato : 24-04-06 22:53

> Umiddelbart virker deres adresse da, kan du ikke forklare lidt mere
> præcist hvad der ikke virker ?

Kan sende post via Difa men ikke modtage. Dem der sender til mig får
beskeden retur med beskeden :

For <peter@heide.1a.dk>, Site (heide.1a.dk/129.142.62.151) said: 550
<peter@heide.1a.dk>, Recipient unknown

For a more detailed explanation see
http://netwinsite.com/surgemail/deliver_failed.htm

Eller ingen besked overhovedet.

Kort og godt jeg har ikke modatget mails i 5 dage.

Nytter ikke at ringe til Difa, da telefonen ikke virker mere hos dem.