10/10 eller 100/100 priser?
Fra : Bo Hellum

Dato : 24-04-06 08:30

Hej alle

I firmaet overvejer vi at skifte vores shdsl ud med en 10/10 eller 100/100.

Er der nogen der ved hvad de forskellige udbyder tager for denne ydelse? Bor
i Skagen.

Jeg har fået en pris på NiaNet, og det kostede et mindre paracelhus, så der
må være andre priser der er bedre.

Bo

Fra : Martin Schultz

Dato : 24-04-06 16:56

Bo Hellum <sofus@post1.tele.dk> skrev 2006-04-24:
> Hej alle
>
> I firmaet overvejer vi at skifte vores shdsl ud med en 10/10 eller 100/100.

Det er meget dyrt hvis man ikke er gunstigt placeret i nærheden af
eksisterende kabelnet.

Du kan nok ikke gøre andet end at kontakte forskellige udbydere for at
få en pris. Prisén vil afhænge meget af din præcise placering.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-04-06 17:36

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
> 100/100.
>
> Er der nogen der ved hvad de forskellige udbyder tager for denne ydelse?

skagen? ja det er jo nok lidt langt væk fra det meste af infrastrukturen...

> Jeg har fået en pris på NiaNet, og det kostede et mindre paracelhus, så
> der må være andre priser der er bedre.

Nianet er jo også fiber..

Prøv forskellige udbydere af FWA forbindelser. Men priser er jo ikke gustige
for privat personer. Kun hvis det er fællesnetværk som levere internet via
fiber.

Fra : Bo Hellum

Dato : 25-04-06 06:29

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
>
> Prøv forskellige udbydere af FWA forbindelser. Men priser er jo ikke
> gustige for privat personer. Kun hvis det er fællesnetværk som levere

Ok takker for svarene, jeg kigger på det.

Bo

Fra : Uffe Døygaard

Dato : 28-04-06 14:01

Bjarke Hansen skrev:
> "Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message

> skagen? ja det er jo nok lidt langt væk fra det meste af infrastrukturen...

Stram op Bjarke :)

GC (Global Connect) har noget fiber op over skagen og ned igennem
Sverige og tilbage henover broen.

Og der er sgu sikkert et par ledige.

Mon ikke man kan ringe til dme og høre hvor de ligger?

Og Hvis de ikke haar, ja så har Telia, eller en af de andre leveradører
ihvertfald.

/Uffe