Billigste >1mbit upload
Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 09-04-06 16:00

Hej

Jeg søger en udbyder der tilbyder ADSL eller anten teknologi med >= 1mbit
upload. De skal kunne levere i Vestjylland (Ringkøbing egnen).

Jeg har kigget på:
- TDC Erhverv SHDSL 2,3/2,3mbit (2035 / måned)
- Cybercity Erhverv G.SHDSL 1,2/1,2mbit (1499 /måned)
- Cybercity Erhverv G.SHDSL 2,3/2,3mbit (2099 /måned)
- TDC Kabel TV 4mbit/1mbit (kræver at man har TDC Kabel TV) - ca. 500/måned

Jeg synes det er nogle pebrede priser.

Er der andre der tilbyder noget tilsvarende, til en lavere pris? og som
samtidig kan levere i Vestjylland (Ringkøbing egnen)?

Mvh Jacob

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 09-04-06 16:13

Ved ikke om ESS leverer i dit område ?

/A

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 09-04-06 18:31

> Ved ikke om ESS leverer i dit område ?

Der er et lokalt elselskab der leverer i området: www.rah.dk
Men der er lange udsigter til at få noget fiber ud fra dem.

Det gør sig vel også gældende ved ESS? De er vel kun i nogle få byer, hvor
de tester?

Mvh Jacob

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-04-06 05:48

ESS leverer så vidt jeg er informeret i hele sønderjylland.

Fra : Erik Semey

Dato : 10-04-06 21:55

Nu bliver de jo lagt sammen med SVE

Og lægger en del fiber ud

Men på kobber leverer de med udgangspunkt i Haderslev, Aabenraa, Ragebøl og
Sønderborg Centraler.

"Anders (6400)" <dsl271018@vip.cybercity.dk> skrev i melding