TDC lover bedre service :)
Fra : Peter T.

Dato : 05-04-06 23:39

Jeg tillader mig sakse ud af kontekst fra
<http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=1>:

»Jeg synes, en uge er lang tid, når man venter på en montør. Vi taler om,
at der kun må gå nogle dage, før kunden bliver betjent«, siger TDC's nye
bestyrelsesformand, Kurt Bjørklund.

Hvad er forskellen imellem "en uge" og "nogle dage"? Jeg tror at Kurt
Bjørklund egner sig til at blive politker. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Palle Jensen

Dato : 06-04-06 07:07

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvad er forskellen imellem "en uge" og "nogle dage"? Jeg
> tror at Kurt Bjørklund egner sig til at blive politker. :)

Antyder de ikke i artiklen at det tager en uge at få en tekniker ud?

Jeg har lige ventet lidt over en måned, og så kom der en total
uerfaren person ud, som skulle guides til alt hvad der skulle
løses. Desuden gad han ikke sætte stik op, og klistrerede mine
ting op med tape!!

Skandaløst. Især set i lyset af at jeg betaler for det.

--
Palle Jensen

Fra : Peter T.

Dato : 06-04-06 08:35

Palle Jensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Antyder de ikke i artiklen at det tager en uge at få en tekniker ud?

Jo.

> [...]
> uerfaren person ud, som skulle guides til alt hvad der skulle
> løses. Desuden gad han ikke sætte stik op, og klistrerede mine

Hehe Jeg grinede også lidt smøret af det, da jeg læste det. Min og andres
erfaring er at det tager noget mere end en uge. :)

Det er såmænd ikke en kritik af TDC fra min side, men jeg kan nu altså godt
lide Kurt Bjørklunds ordvalg. :)

--
Mvh. Peter T.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 06-04-06 17:46

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Hvad er forskellen imellem "en uge" og "nogle dage"? Jeg tror at Kurt
> Bjørklund egner sig til at blive politker. :)

Tja, i min verden er der nu forskel.

Hvis der bliver sagt "nogle dage" vil jeg forvente 2-3 dage
Bliver der sagt "en uge" er jeg indstillet på 5 arbejdsdage

Skal jeg vente 5 arbejdsdage, når der er "nogle dage" bliver mine
forventninger ikke indfriet => negativ kunde

Fint at Kurt Bjørklund har nogle målsætninger. Den kunde-support TDC hidtil
har lagt for dagen viser tydeligt at de har svært ved at slippe af med
resterne fra de gamle monopol-dage. Mig bekendt har Kurt Bjørklund ikke
erfaring fra monopoler med i bagagen.