Mangler et klik
Fra : kim

Dato : 25-05-06 12:06

Hey Gr.

Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge men nu prøver jeg .

Ved søgning i feks. Google plejer den at sige et lille klik når jeg starter
søgningen men nu er det væk og det er bare træls hvordan får jeg det
tilbage???? det er også væk ved åbning af mapper

Mange tak

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-05-06 12:39

kim skrev:

>Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge men nu prøver jeg .

dk.edb.system.ms-windows havde været rette sted

>hvordan får jeg det tilbage?

Kontrolpanel - Lyde og Lydenheder (eller hvis du har højttalerikon ved
siden af uret, så højreklik og vælg "Juster lydegenskaber") - Lyde - og så
er den nede i programhændelser ved "windows stifinder" og "Start
navigation" og standardlyden hedder vist "Windows XP Start.wav"

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : kim

Dato : 25-05-06 12:50

Det var bare super...det virkede.....mange tak

Fra : Anders Lund

Dato : 25-05-06 13:54

kim wrote:
> Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge men nu prøver jeg .

Delvist det rigtige sted.

> Ved søgning i feks. Google plejer den at sige et lille klik når jeg starter
> søgningen men nu er det væk og det er bare træls hvordan får jeg det
> tilbage???? det er også væk ved åbning af mapper

Du skal ind i kontrol panelet og finde afsnittet med lyde. Her skal du
under Explorer (mener jeg at det er) sætte det som hedder "Start
navigation" til din normale klik lyd. Du kan i toppen af det vindue med
lydene sætte et standard tema.

/Anders