Autoudførelse på adresselinien
Fra : IKJ

Dato : 24-05-06 07:07

En af mine venner kan ikke undvære: Autofuldførelse på adresselinjen (drop
down gardinet) og nu pludselig, er gardinet tomt.

Jeg ved, at man med"Ryd oversigten" sletter poster til Autofuldførelse på
adresselinjen.

Men hvordan genskaber man funktionen når den ikke længere fungerer.??

Kan daglig kørsel af "Ccleaner" i standardopsætning have nogen indflydelse.?

Pc'en er med XPhome og OE 6.0 og fuldt opdateret

mvh IKJ

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 24-05-06 17:57

IKJ skrev:

>Kan daglig kørsel af "Ccleaner" i standardopsætning have nogen indflydelse.?

Fra http://www.ccleaner.com/ :

Cleans the following:
Internet Explorer
Temporary files, URL history, cookies, Autocomplete form history,
index.dat.

Så det lader det til.
--
Kerim - tidl. kendt som Knud Gert Ellentoft
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : IKJ

Dato : 25-05-06 18:49

ikj skrev: Men hvordan genskaber man funktionen når den ikke længere
fungerer.??

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^>
> Cleans the following:
> Internet Explorer
> Temporary files, URL history, cookies, Autocomplete form history,
> index.dat.
>
> Så det lader det til.
> --
> Kerim

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tak for svaret.

Nu har jeg prøvet at fjerne programmet Ccleaner fra min vens PC
Det havde ingen effekt på autoudførelsen, så hvis dette kan bruges til
noget, er det til at frikende Ccleaner for indflydelse på autoudførelsen.

mvh IKJ

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-05-06 18:56

IKJ skrev:

>Nu har jeg prøvet at fjerne programmet Ccleaner fra min vens PC
>Det havde ingen effekt på autoudførelsen, så hvis dette kan bruges til
>noget, er det til at frikende Ccleaner for indflydelse på autoudførelsen.

Vel ikke nødvendigvis, prøv at kig i Internetindstillinger =>
Avanceret om IE er sat til at slette midlertidige filer ved
lukning.

Tilsvarende under Indhold => Autoudførelse.

Måske programmet har ændret indstillingerne.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 25-05-06 18:58

IKJ skrev:

>er det til at frikende Ccleaner for indflydelse på autoudførelsen.

nu er det jo så smart indrettet, så der skal have stået noget der før at
autofuldførelsen virker, og hvis der allerede er blevet renset med
CCleaner så kommer det altså ikke igen før end at der er blevet skrevet de
url's som man vil have i adresselinjen.

Og ja daglig udførelse af Ccleaner fjerner lige præcis URL's i
standardopsætningen, men hvis de ikke vkal fjernes med ccleaner, så er det
jo bare et flueben der skal fjernes (gæt selv hvilket)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : IKJ

Dato : 26-05-06 15:42

> Men hvordan genskaber man funktionen når den ikke længere fungerer.??
>
> mvh IKJ

Tak for svarene.

Det var vel nogenlunde hvad jeg allerede og i hvert nu havde/har afprøvet
uden det syntes at have nogen som helst effekt på funktionen eller manglen
på samme.

Jeg synes vil ikke ofre mere af jeres/min tid på dette og har meddelt min
ven, at jeg desværre ikke kan hjælpe ham.

mvh IKJ