IE6 - Javasscript problemer.
Fra : Finn

Dato : 23-05-06 20:02

Hej,

Der er sket noget med min IE6. Hvis jeg trykker på et "hyperlink?" feks
"vælg netbank" på http://www.e-boks.dk/, så sker der ikke noget. Forneden
ses følgende når jeg holder musen på linket:
javascript:getPopup('logon.aspx','demo',360,600)

Hvad kan jeg gøre for at få det til at virke ?
--
Mvh. Finn

Fra : John

Dato : 23-05-06 23:18

"Finn" <noname@junk.dk> skrev i en meddelelse

> Der er sket noget med min IE6. Hvis jeg trykker på et
> "hyperlink?" feks
> "vælg netbank" på http://www.e-boks.dk/, så sker der ikke
> noget.

Lyncheck af java og javascript:

http://www.misitio.ch/ie/ie_all/java/javatest.html

Mvh John

Fra : Finn

Dato : 24-05-06 16:44

Det fungerer udmærket på det viste link - men stadig ikke på andre sider
????????

--
Mvh. Finn

Fra : John

Dato : 24-05-06 18:51

"Finn" <noname@junk.dk> skrev i en meddelelse

> Det fungerer udmærket på det viste link - men stadig ikke på
> andre sider
> ????????

Check evt sikkerhedsindstillinger i browser og
sikkerheds-programmer.

Mvh John

Fra : Finn

Dato : 24-05-06 22:23

Hej,

Jeg fandt ud af at det var fordi at systemet ikke tillod at åbne i et nyt
vindue. Det kunne rettes i "Default Access Permissions " så nu virker det
HURRA.

Ellers tak for dine forslag John.
--
Mvh. Finn

Fra : John

Dato : 24-05-06 23:13

> [...]

> åbne i et nyt
> vindue. Det kunne rettes i "Default Access Permissions " så nu

Velbekomme! Hovedsagen er du fik løst problemet.

Mvh John