Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Mozilla - skaler billeder
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 18-05-06 13:11

Hej

Når jeg bruger firefox til at vise et billede som er for stort til at
vises på skærmen, så skalerer den billedet ned, så jeg kan se hele
billedet i browservinduet.

Kan Mozilla gøre noget tilsvarende?

(Min normale og default browser er Mozilla, og hvis jeg får tilsendt et
link direkte til et billede, via email, så åbnes den i Mozillla - det
irriterer mig at den viser billedet i fuld størrelse, så jeg skal til at
scrolle.)

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/

Fra : Dino

Dato : 18-05-06 18:05

Den 18-5 2006 skrev Mads Lie Jensen i dk.edb.internet.software.browser:

> Når jeg bruger firefox til at vise et billede som er for stort til at
> vises på skærmen, så skalerer den billedet ned, så jeg kan se hele
> billedet i browservinduet.
>
> Kan Mozilla gøre noget tilsvarende?

I Funktioner -- > Indstillinger --> Avanceret --> faneblad Generelt -->
Browsing er der en checkbox til "Formindsk store billeder"

Ellers findes der en udvidelse - Image Zoom - til Firefox
<https://addons.mozilla.org/firefox/139/>

--
Dino

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 18-05-06 18:22

On Thu, 18 May 2006 19:04:41 +0200, Dino <no.email.replies@excite.com>
wrote:

>I Funktioner -- > Indstillinger --> Avanceret --> faneblad Generelt -->
>Browsing er der en checkbox til "Formindsk store billeder"

Den kan jeg ikke finde i min Mozilla .... (som godt nok er på engelsk).

>Ellers findes der en udvidelse - Image Zoom - til Firefox
><https://addons.mozilla.org/firefox/139/>

Den er installeret - og gør det jeg søgte.
Tak for hjælpen.

Gartneriet - nu ny indpakning (delvist i hvert fald): http://www.gartneriet.dk/