Active-x problemer
Fra : Wilstrup

Dato : 14-05-06 22:00

Jeg forsøger at nå en hjemmeside, hvor der kommer en boks op og fortæller at
man skal køre active-x for at kunne tilgå siden. Når jeg så klikker på OK
(eneste mulighed) kommer den op med en medelelse om at der er en sket en
fejl og spørger om jeg vil sende fejlen til Microsoft -uanset hvad jeg
vælger så brager den blot ned uden videre - jeg når at sende fejlen , men
under fejlfindingsknappen forsvinder browser m.v. og det er ikke muligt at
køre noget som helst.

Jeg kan sagtens tilgå de øvrige sider, men den pågældende side kan jeg ikke
tilgå uden problemer. Nogen forslag
--
Wilstrup

Fra : Anders Lund

Dato : 15-05-06 06:37

Wilstrup wrote:
> Jeg forsøger at nå en hjemmeside, hvor der kommer en boks op og fortæller at
> man skal køre active-x for at kunne tilgå siden.

Hvilken side?

> [...]
> under fejlfindingsknappen forsvinder browser m.v. og det er ikke muligt at

Det er fordi din browser er crashet. Når det sker, vil Windows (med din
tilladelse) sende en fejlrapport til Microsoft, således at de muligvis
kan rette problemet - dette er noget som vil ske via en nyere version af
IE eller en opdatering. Det er derfor ikke noget som retter problemet
lige med det samme.

Nogle gange giver dette lille "fejlrapporterings" program mulighed for
at klikke på "yderligere oplysninger", efter at fejlrapporten er blevet
sendt. I det tilfælde, kan det være at Microsoft har en løsning til dit
problem. Klik derfor på yderligere oplysninger.

> Jeg kan sagtens tilgå de øvrige sider, men den pågældende side kan jeg ikke
> tilgå uden problemer. Nogen forslag

Ad/Spyware fjernelse.
Opdatering via Microsoft Update.
Finde alternativ til ActiveX programmet.
"Oprydning" af Windows / Internet Explorer.
Kontakt sidens ejer / Forum.

/Anders

Fra : Wilstrup

Dato : 15-05-06 06:56

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Opdatering via Microsoft Update.
> Finde alternativ til ActiveX programmet.
> "Oprydning" af Windows / Internet Explorer.

Jeg takker - og benyttede mig af MS Update - det ser ud til at virke.
--
Wilstrup