Browser
stl_s 3840
arlet 2470
[Opera] Sortér bogmærker for HTML-export
Fra : Ukendt

Dato : 12-05-06 16:45

Hvis jeg under "Adminstrér bogmærker" sorterer mine bogmærker alfabetisk
efter navn i Opera 8.53 og gemmer dem som HTML-fil, ligger mapper og
bogmærker hulter til bulter.

Hvordan kan jeg lave en HTML-fil der er sorteret efter navn, så mapperne er
sorteret øverst?

Er Operas egen bogmærkefil i HTML-format og hvor ligger den i givet fald?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-05-06 17:45

Kurt Hansen <kurt-snabela-towle.dk> posting:

>Hvordan kan jeg lave en HTML-fil der er sorteret efter navn, så mapperne er
>sorteret øverst?

Prøv:
1) Bogmærker -> Adm. Bogmærker
2) tilføj ny mappe på topniveau, fx "alle mine bogmærker".
3) kopier alle dine bogmærker ind i denne mappe
3.1) Vis-knappen -> Fuld
3.2) Klik på et bogmærke, tryk CTRL+A
3.3) find din mappe "alle mine bogmærker", marker den, højreklik
og sæt ind
4) Klik på mappen "alle mine bogmærker", vælg fil-knappen, *gem*
valgte som HTML (ikke eksporter)

>Er Operas egen bogmærkefil i HTML-format

Nej.

> og hvor ligger den i givet fald?

Menuen Hjælp -> Om Opera. Se under "Stier, Bogmærker"

--
What is life, except excuse for death,

- http://opera.softwolves.dk/da-transtest/disclaimer.html -

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-06 05:24

On Fri, 12 May 2006 18:44:32 +0200, Christian Bohr-Halling wrote:

> [...]
> og sæt ind
> 4) Klik på mappen "alle mine bogmærker", vælg fil-knappen, *gem*

De bliver stadig ikke sorteret som ønsket, men tak for forslaget.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen