Styre popup i FF?
Fra : Sven

Dato : 11-05-06 22:43

Hej.
Normalt er Popupblockeren sat til, men en gang imellem skal et site have lov
til at komme med et popupvindue en enkelt gang (f.eks et betalingsvindue),
uden at sitet derfor skal have lov til at smide popup med reklamer mv.
I IE kan jeg trykke CTRL inden jeg trykker på betalingsknappen, så er
popupblokkeren sat ud af funktion, sålænge jeg trykker på CTRL. Dette virker
ikke i FF, og i den engelske hjælp kan jeg ikke finde en sådan løsning. Kun
enten at blokere alt, tillade et givent site alle de popups de vil, eller
helt frigive popups. Findes der ikke en "CTRL"-lign. løsning?
Jeg har lige bestilt nogle varer over nettet, men betalingsvinduet ville
ikke åbne, før jeg gav sitet lov til at smide popup-vinduer op, og det skal
jeg love for jeg fik. 3 reklamer, en info udover mit betalingsvindue inden
jeg havde tastet mine kortoplysninger.

FF er ver. 1.5.0.3

Sven

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-05-06 23:59

Den 11-05-06 23.42 skrev Sven følgende:

> Normalt er Popupblockeren sat til, men en gang imellem skal et site have lov
> til at komme med et popupvindue en enkelt gang

Måske denne udvidelse kan bruges:
https://addons.mozilla.org/firefox/1648

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at vælge sikre adgangskoder som er nemme at huske.

Fra : Sven

Dato : 12-05-06 00:05

> Måske denne udvidelse kan bruges:
> https://addons.mozilla.org/firefox/1648
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Den ser interessant ud, men FF skriver flg:

Firefox kunne ikke installere filen på
http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/extensions/yes_popups/yes_popups-0.9.3-fx.xpi
fordi: Ikke en korrekt installations pakke

Kan jeg afhjælpe det på nogen måde?

Sven

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-05-06 00:45

Den 12-05-06 01.04 skrev Sven følgende:

> Firefox kunne ikke installere filen på
> http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/extensions/yes_popups/yes_popups-0.9.3-fx.xpi
> fordi: Ikke en korrekt installations pakke

Jeg har ingen problemer med at installere den her. Hvornår får du
fejlmeddelelsen?

Prøv evt. at højreklikke på linket og gemme filen på skrivebordet. Åbn
derefter udvidelsesvinduet i Firefox, og træk udvidelsen ind i det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.