IE6 - DR lydklip virker ikke
Fra : Lars HT

Dato : 10-05-06 20:54

Hvis jeg går ind på
http://www.dr.dk/P3/Tjenesten/satire/Serier/20060314131340.htm og trykker på
f.eks. "Mobiltelefon" kommer bare den sædvanlige:

"The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site
might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your
browser settings.
"

Hvad kan være galt?

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-06 22:47

Hej Lars

Underligt - jeg har lige prøvet og det virkede uden problemer. Bruger du
Windows Media Player (der er vidst noget med at DRs medie-filer kun kan
afspilles i Windows Media Player) og er det en opdateret version du bruger?

Du kan jo have været uheldig med forbindelsen, så prøv igen.

mvh.
Klaus E.