Browser
stl_s 3840
arlet 2470
[firefox] tung i måsen efter længere tids ~
Fra : Peter T.

Dato : 06-05-06 11:51

Når FF har været åbent i et stykke tid og jeg har surfet mange sider,
bliver den ofte lidt tung i måsen. Det kan være når jeg skal lukke faner,
sætte hak i bokse osv.. Jeg kan så vælge at lukke FF og åbne den på ny,
hvor på den er hurtig igen.

Oplever I andre dette?

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : John

Dato : 06-05-06 12:38

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Når FF har været åbent i et stykke tid og jeg har surfet mange
> sider,
> bliver den ofte lidt tung i måsen.

Måske har du 'besøg':

"... a larger update will be bumped to version 1.8.0.4.
The latest security release follows one issued in mid-April. The
1.5.0.2 version was designed to address seven vulnerabilities,
five of which were "critical" and could allow a malicious
attacker to run code with virtually no user interaction. ..."

Hele artiklen:
http://news.com.com/Firefox+gets+a+fresh+security+update/2100-1002_3-6067889.html?tag=cd.hed

> Oplever I andre dette?

Næh ikke jeg. Bruger Maxthon browser, ikke FF :)

Mvh John

Fra : Peter T.

Dato : 06-05-06 15:49

John udviste en rettidig omhu og skrev:

> Hele artiklen:
> http://news.com.com/Firefox+gets+a+fresh+security+update/2100-1002_3-60
> 67889.html?tag=cd.hed

Dog ikke. Opdateringen kom i hus for en uges tid eller to siden.

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.

Fra : John

Dato : 06-05-06 16:10

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> Dog ikke. Opdateringen kom i hus for en uges tid eller to
> siden.

Glimrende. Måske FireTune kan løse problemet:
http://www.snapfiles.com/reviews/FireTune/firetune.html

Mvh John

Fra : Anders Lund

Dato : 07-05-06 10:52

Peter T. wrote:
> [...]
> bliver den ofte lidt tung i måsen. Det kan være når jeg skal lukke faner,
> sætte hak i bokse osv.. Jeg kan så vælge at lukke FF og åbne den på ny,

Prøv at se denne:
http://tech.cybernetnews.com/2006/03/26/this-may-help-your-firefox-memory-leak/

Måske det vil hjælpe på dit problem.

/Anders

Fra : Peter T.

Dato : 07-05-06 11:45

Anders Lund udviste en rettidig omhu og skrev:

> Prøv at se denne:
> http://tech.cybernetnews.com/2006/03/26/this-may-help-your-firefox-memo
> ry-leak/

Det lyder noget lig mit problem efter jeg har søgt videre på den åbenbare
memory leak. Nu har jeg smidt nøglen i FF, så jeg ser om det har hjulpet.
Takker. :)

--
Mvh. Peter T.

5% ved ikke bedre.