Browser
stl_s 3840
arlet 2470
OT: newsreaderspørgsmål Forte Agent
Fra : not@home.se

Dato : 06-05-06 08:03

Jeg ved ikke om denne grupe er det rette sted til at spørge, men jeg
leder eftere nogen der bruger Forte Agent som newsreader, jeg kan ikke
finde en decideret newsreadergruppe så tænkte at herinde er der måske
nogle nørder der ved mere en mig om dette program

jeg har 3.3 udgaven men min gamle 2.0 kunne næsten det samme

jeg kan ikke få watchfiltret til at gemme binaer filer automatisk i en
mappe som jeg har til det på skrivebordet, mapen er indstillet til at
være defaultfolder for denne gruppe.

før klikkede jeg bare på get new headers for group og så hentede den
alle dem jeg havde i watchfiltret og smed dem automatisk i folderen
til det (default folder) men nu henter den dem som er i watchfiltret
men de er orange altså ikke gemt nogen steder og så skal jeg til at
sortere, puha håber at det er forståeligt, og håber at der er nogen
her der bruger Forte Agent.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 06-05-06 08:21

not@home.se skrev:

>Jeg ved ikke om denne grupe er det rette sted til at spørge, men jeg
>leder eftere nogen der bruger Forte Agent som newsreader,

udskift dk.edb.internet.software.browser med
dk.edb.internet.software.mail+news så er du i rette gruppe ang. Forte Agent

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : not@home.se

Dato : 06-05-06 15:52

>udskift dk.edb.internet.software.browser med
>dk.edb.internet.software.mail+news så er du i rette gruppe ang. Forte Agent

mange tak det prøver jeg