Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Slette
Fra : Peter Hansen

Dato : 27-04-06 11:54

Hej Til Gruppen

Når jeg skriver en adresse på nettet kommer der en masse adresser frem der
begynder med de samme bogstaver. Nu er mit spørgsmål hvordan indstiller jeg
browseren til ikke at huske disse adresser ?.

På forhånd tak

Peter

Fra : Mikkel Z. Herold

Dato : 27-04-06 11:56

On 27-04-2006 12:53 Peter Hansen wrote:
> Når jeg skriver en adresse på nettet kommer der en masse adresser frem der
> begynder med de samme bogstaver. Nu er mit spørgsmål hvordan indstiller jeg
> browseren til ikke at huske disse adresser ?.

Jeg går ud fra, at du bruger Internet Explorer?

I så fald er det Funktioner -> Internetindstillinger, og under Oversigt
på det første faneblad sætter du antal dage til 0 og trykker evt. på
"Ryd oversigten"

Mvh. Mikkel

--
"At first just a rustle of canvas