[Firefox] Encoding?
Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-06 21:17

Hej dér,

Når jeg åbner f.eks.: http://www.base1.dk

Så er der kage i den med en masse tegn (Æ, Ø og Å).

Går ud fra det er character encoding den er gal med. Hvad skal jeg
stille encoding til i Firefox for at få det til at spille?

På forhånd tak.

(Firefox Ver. 1.5.0.2)

Palle Jensen

Fra : Lars

Dato : 23-04-06 21:42

Palle Jensen skrev:

> [...]
>
>Går ud fra det er character encoding den er gal med. Hvad skal jeg
>stille encoding til i Firefox for at få det til at spille?

Jeg ser siden uden problemer i samme version af Firefox. Bruger
Western (ISO-8859-1)

--
/Lars

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-06 21:51

On Sun, 23 Apr 2006 22:41:30 +0200, Lars
<lars@spammers-go-to-hell.invalid> wrote:

>Jeg ser siden uden problemer i samme version af Firefox. Bruger
>Western (ISO-8859-1)

Samme her. Men der er kage i tegnsættet...

Er det ikke :

Tools --> Options --> Content --> Font's and colors --> Advanced

- Du sætter det?

Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 23-04-06 21:52

On Sun, 23 Apr 2006 22:50:54 +0200, Palle Jensen
<ducktrucks@gmail.com> wrote:

>Samme her. Men der er kage i tegnsættet...

Arghhrr crap.

Hjalp at cleare caschen

Palle Jensen

Fra : Benny Nissen

Dato : 23-04-06 22:39

Lars ramte sit keyboard den 23-04-2006 22:41 og fik dette ud af det:

> Jeg ser siden uden problemer i samme version af Firefox. Bruger
> Western (ISO-8859-1)

Uden problemer er vel så meget sagt.
Siden ligner lo.. i min Firefox. Mange steder bliver skriften ikke
stylet som ønsket, men med den bagvedliggende kode (incl. frames) kan
man vel ikke forvente andet.

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk