IE og Firefox skriver med kursiv skrift
Fra : Anders Lund

Dato : 19-04-06 21:38

Hej

Jeg bruger Firefox og løb ind i et underligt problem, med at det meste
af teksten på hjemmesider stod med med kursiv. Jeg roede derfor ved
indstillingerne, uden at kommen nogen vejne. Men så opdager jeg at
Internet Explorer også lider af samme problem, så derfor gik jeg i gang
med at rode med egenskaber for udsende i Windows... prøvede at skift
skrift typer osv. men det påvirkede ikke den kursive skrift.

Søgning på Google har givet resultaer, som fortæller om problemet, men
ikke hvordan man løser det.

Er der nogen som har en idé om hvad den kursive skrift skyldes? Det ser
kun ud til at det er IE og Firefox som er ramt af problemet.

/Anders

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-04-06 22:28

Anders Lund skrev:

> Jeg bruger Firefox og løb ind i et underligt problem, med at
> det meste af teksten på hjemmesider stod med med kursiv.

Gælder det alle sider? Giv gerne et link til en af dem.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Anders Lund

Dato : 19-04-06 22:43

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Gælder det alle sider? Giv gerne et link til en af dem.

www.comon.dk ... artiklerne til venstre og selve artilken man klikker
sig ind på. Det ser ud til at ting skrevet med fed ikke bliver kursiv.

http://www.andersonline.dk/stuff/kursivfejl.png

www.cw.dk ... Samme som hos comon.dk - igen med omkring fed ikke bliver
kursiv.

Slashdot.org pol.dk er nogle af de sider som ser ud til ikke at være
påvirket.

/Anders