opstart af mailprogram fra Firefox!
Fra : lejf jessen

Dato : 19-04-06 16:51

Hej!

Efter at have opdateret min Firefox til nyeste udgave , kan jeg ikke
længere åbne links fra Thunderbird?

Nogen der ved hvordan?

--
Mvh lejf jessen
email adresse-fjern "GRØN"

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-04-06 17:12

Den 19-04-06 17.50 skrev lejf jessen følgende:

> Efter at have opdateret min Firefox til nyeste udgave , kan jeg ikke
> længere åbne links fra Thunderbird?

Du skal sikkert bare have fortalt dit styresystem, hvad det skal åbne
links i.

Hvis du bruger Windows XP:
Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder => Brugerdefineret. Markér Firefox som
standardbrowser.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : lejf jessen

Dato : 19-04-06 18:12

Kim Ludvigsen skrev:

> Hvis du bruger Windows XP:

Det gør jeg ikke her, - her bruger jeg linux

Hej Kim!

Ja, undskyld, det skulle jeg have nævnt !

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-04-06 18:44

Den 19-04-06 19.11 skrev lejf jessen følgende:

> Det gør jeg ikke her, - her bruger jeg linux

Jeg havde en mistanke om det. Men hvis du ikke selv har fundet ud af,
hvordan du gør det i din distro, må du kunne finde hjælp i en
Linux-gruppe. Det er et styresystemproblem, ikke et browserproblem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nem backup af Mozilla, Firefox og Thunderbird med MozBackup.

Fra : lejf jessen

Dato : 19-04-06 19:01

Kim Ludvigsen skrev:
> [...]

> hvordan du gør det i din distro, må du kunne finde hjælp i en
> Linux-gruppe. Det er et styresystemproblem, ikke et browserproblem.

Jeg prøver i unix-gruppen Tak for det !