Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kan ikke skrive i adressefeltet i explorer
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 16-04-06 15:54

Når jeg skriver en adresse og trykker på enter, sker der intet. Linjen
farves blå men den går ikke til siden. Hvis jeg derimod kalder siden frem
fra linjen under, kan jeg godt klikke på den, og komme til den aktuelle
side. Det gælder alle sider. Nogen der har en ide om, hvad der kan hjælpe?
Hvordan afinstallerer jeg og genistallerer jeg explorer hvis det er
løsningen?

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
.... påsketur til Israel .....

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 16-04-06 16:00

Og en anden ting - hvis jeg skriver den fulde adresse (altså starter med
http://) så kan jeg godt skifte til en anden side. Den fuldfører åbenbart
ikke adresse. Hvad kan der gøres?

Kennet

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-04-06 16:36

Et lille kneb hvis det er IE på dansk og du søger efter danske sider

skriv fx dr og tryk ctrl+enter

Så tilføjes automatisk http://www. og .dk

/fl

Fra : TGJ

Dato : 17-04-06 12:33

> [...]
> side. Det gælder alle sider. Nogen der har en ide om, hvad der kan hjælpe?
> Hvordan afinstallerer jeg og genistallerer jeg explorer hvis det er

Har nøjagtig samme problem, men ingen løsning endnu :(

Thomas

Fra : TGJ

Dato : 20-04-06 07:03
Fra : TGJ