Problem med Firefox!
Fra : TL

Dato : 15-04-06 06:42

Har et problem med FF.

På f.eks Sol.dk får jeg en fejl hver gang jeg vil svare på et indlæg,
Internal Server Error.
Har prøvet at slette midlertidige internetfiler, cookies og lign, men intet
hjælper.
Sol.dk's webmaster svarer ikke på henvendelserr (surprise!).

Det underlige er at på min bærbare, med samme version af FF har jeg ikke
dette problem!

Ka' ikke lige gennemskue hvad der er galt.

Anyone..?

pft

/Torben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-04-06 08:33

Den 15-04-06 07.41 skrev TL følgende:
> Har et problem med FF.
>
> På f.eks Sol.dk får jeg en fejl hver gang jeg vil svare på et indlæg,
> Internal Server Error.

Det er ikke et problem med din Firefox, men nok nærmere med selve
hjemmesiden. Står der mere tekst i forbindelse med fejlmeddelelsen?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.

Fra : TL

Dato : 15-04-06 13:50

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.

Hej Kim, det er sikkert dårlig webside programmering der er skyld i fejlen,
bare s.... irriterende at de ikke gør noget ved det!!

Men hér er en hel fejlmeddelelse;
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable
to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@sol.dk and inform them of
the time the error occurred, and anything you might have done that may have
caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an
ErrorDocument to handle the request.

Apache/1.3.27 Server at debat.sol.dk Port 80

Siger ikke mig en pind, men måske du ka' se noget?

pft

/Torben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-04-06 13:57

Den 15-04-06 14.49 skrev TL følgende:

> Siger ikke mig en pind, men måske du ka' se noget?

Ja, det er helt klart en fejl på selve siden. Det er ikke noget, du kan
ikke gøre noget ved.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen.

Fra : TL

Dato : 15-04-06 15:17

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få et flot eller sjovt vandmærke på skærmen.

OK, endnu engang tak for tålmodigheden!

/Torben