IE åbne flere vinduer ?
Fra : Olsen

Dato : 15-04-06 06:41

Hvordan er det lige at jeg får IE til at holde flere vinduer åbne ad gangen
?

Som den står nu kan den kun klare 1 vindue.

\Olsen

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 15-04-06 07:54

Olsen skrev:

> Hvordan er det lige at jeg får IE til at holde flere vinduer åbne ad gangen
> ?

> Som den står nu kan den kun klare 1 vindue.

Hold Shift-tasten nede når du klikker på et link.

Hjalp det? Eller det var noget andet, du mente?

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-04-06 09:10

Olsen skrev:

>Hvordan er det lige at jeg får IE til at holde flere vinduer åbne ad gangen
>?

Internetindstillinger => Avanceret => fjern flueben ved at
vinduer skal genbruges.
så ryger du på min ignoreringsliste.