IE mangler Adressbar
Fra : Lars

Dato : 13-04-06 18:40

Hej, på een af mine venners PC med Win XP, har han IE 6 installeret. Af
een eller anden grund er Adressbar'en forsvundet.
Hvis man går op under menuen: View - Toolbars - Adressbar
og markerer denne "on", så vises der blot en toolbutton m Adressbar
teksten istedet, denne har vi ikke kunne gøre noget ved, hverken via
RMB, LMB eller ved at forsøge at dragge denne.

Det lykkedes ham istdet at få en adressbar frem i Win XP's task-bar i
bunden istedet??

Er der nogen af jer der har et par tips?

--
Best regards

Lars

Fra : Dennis Munding

Dato : 13-04-06 23:14

Hej Lars!
"Lars" <nomail@none.com> skrev i en meddelelse
[...]

Har I prøvet at højre-klikke på værktøjslinjen og sætte flueben ud for
"Adresse"??

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/, http://www.mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/, http://www.pe-vagtservice.dk/,
http://www.eds-denmark.dk/

Fra : Lars

Dato : 14-04-06 18:53

In article <X2A%f.179$AA6.164@news.get2net.dk>, mail@invalid.dk says...
> Har I prøvet at højre-klikke på værktøjslinjen og sætte flueben ud for
> "Adresse"??

Ja, jvf første indlæg & som nævnt uden held

--
Best regards

Lars

Fra : Dennis Munding

Dato : 14-04-06 22:50

Hej Lars!
> [...]
> "Adresse"??

Ja, jvf første indlæg & som nævnt uden held

Der var jeg lidt for hurtig på aftrækkeren...
Må indrømme, at jeg ikke har den store viden på det område, så jeg kan
desværre ikke hjælpe dig...

Håber, I får løst problemet - den er jo sådan set rar at have...