Fejl på side med formular (IE6)
Fra : Brian

Dato : 13-04-06 11:54

Hej

Jeg har et webshop system, hvor jeg kan administrere vores produkter via en
administrationsside.
Men nu er der pludselig kommet et problem. IE melder en fejl, når jeg
indlæser en side (et produkt) og jeg kan ikke redigere produktets
informationer. Følgende fejl fremkommer:

Linje: 59
Tegn: 6
Fejl: Der er foretaget et uventet kald til en metode eller en egenskab
Kode: 0

Jeg har prøvet på en anden PC med IE6, og der er problemet ikke til stede.
Så det må være lokalt på denne PC. Hvad kan problemet være?

Fra : dumpjemail@gmail.com

Dato : 05-05-06 13:23

you'd better switch to UltraShop: http://www.chaozz.nl/shop
my simple and free webshop script.