foretrukne i IE/Firefox
Fra : Søren

Dato : 13-04-06 09:42

kan man ikke synkronisere bogmærker mellem IE og Firefox?
jeg ved godt man kan eksporterer og impotere, men så går der ged i æøå
måske et lille program eller lign.

Søren

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-04-06 12:14

Den 13-04-06 10.42 skrev Søren følgende:
> kan man ikke synkronisere bogmærker mellem IE og Firefox?

Du kan bruge AMDeadLink til det:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-amdeadlink.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.

Fra : Erik Nielsen

Dato : 13-04-06 17:16

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.

Jeg ved godt jeg er lidt træls, Men hvorfor linker du ikke direkte til
tastaturgenvejene i din signatur.
http://kimludvigsen.dk//tips-windows-tastaturgenveje.html
Jeg skulle jo ud og lede på din side, efter det der virkelig interesserede
mig.

--
Venligst Erik Nielsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-04-06 19:47

Den 13-04-06 18.15 skrev Erik Nielsen følgende:

> Jeg ved godt jeg er lidt træls,

Selvfølgelig er du ikke træls.

> Men hvorfor linker du ikke direkte til tastaturgenvejene i din signatur.

Af nemheds skyld (min nemhed). Signaturen består af to faste dele, navn
og hjemmesideadresse samt en udskiftelig del med en tilfældig valgt
tekst. Jeg har aldrig skænket det en tanke at linke direkte (sikkert
fordi, at da jeg startede, var der ikke så mange sider), og nu vil det
være lidt tidskrævende at ændre alle mine signaturtekster.

Søgefunktionen på siden burde virke, selvom den ikke er lige så smart
som Googles søgefunktion.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at fjerne spyware og undgå at få mere af skidtet ind på

Fra : Søren

Dato : 13-04-06 23:01

Kim Ludvigsen skrev den 13-04-2006:

> Du kan bruge AMDeadLink til det:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-amdeadlink.html

det har jeg prøvet, kan man ikke kun eksportere derfra og ikke
importere

Søren

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-04-06 23:46

Den 14-04-06 00.00 skrev Søren følgende:

> det har jeg prøvet, kan man ikke kun eksportere derfra og ikke importere

Nu sidder jeg ikke lige med en Windows, men på min side skriver jeg, at
programmet kan bruges til at lave sikkerhedskopier, og at de kan bruges
til at flytte bogmærkerne mellem forskellige computere og browsere. Så
jeg vil tro, jeg har testet den funktion i sin tid. Skulle jeg tage fejl
vil jeg meget gerne oplyses herom, så jeg kan rette teksten.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-04-06 17:41

Søren skrev:

>kan man ikke synkronisere bogmærker mellem IE og Firefox?

FavoriteSync
https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=720&application=firefox

--
Ivan V. Klattrup