Font problem!
Fra : TL

Dato : 13-04-06 08:31

Hej kloge gruppe!

Jeg har pludseligt fået et problem!
Ikke at det er et kæmpe et af slagsen, men dog irriterende.

Når jeg f.eks skal besvare et indlæg i en debatgruppe, så skrives der med en
anden font end sædvanlig, i dette tilfælde en håndskriftfont, der er lidt
sværat læse i lille størrelse.
Problemet optræder kun når der skrives i 'store' bokse til at skrive en
længere tekst i, og ikke i f.eks bokse til navn, adresse og mailadresse.

Bruger Firefox 1.5.0.1 - Win XP Pro m. alle opdateringer.

mvh

/Torben

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-04-06 08:49

Den 13-04-06 09.31 skrev TL følgende:

> Når jeg f.eks skal besvare et indlæg i en debatgruppe, så skrives der med en
> anden font end sædvanlig, i dette tilfælde en håndskriftfont, der er lidt
> sværat læse i lille størrelse.

Du har sikkert fået ændret standardskrifttype for monospace-skrifter.

Funktioner => Indstillinger => Indhold => Avanceret => Vælg en anden
skrifttype ud for Monospace, fx Courier.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Fra : TL

Dato : 13-04-06 09:17

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få en lille, praktisk og helt gratis lommeregner i proceslinjen.

Tak til Kim Ludvigsen, uden hvem Usenet ville blive fattigere, for et
hurtigt og perfekt svar.

Go' påske til alle.

/Torben