Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE fejl?
Fra : tr

Dato : 09-04-06 15:28

Hej
Jeg har en kammerat der lige er kommet på nettet med adsl via get2net, men
IE vil ikke gå på nettet, der kommer en meddellelse hvor der står "serveren
blev ikke fundet" er der nogle indstillinger man kan aktivere eller ligger
fejlen et helt andet sted?
Håber nogen kan hjælpe.

Mvh tr

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 09-04-06 15:53

tr skrev:

> [...]
> der står "serveren blev ikke fundet" er der nogle indstillinger man
> kan aktivere eller ligger fejlen et helt andet sted? Håber nogen kan

det har ikke noget med browseren at gøre! din kammerat er ganske enkelt
ikke kommet ud på nettet! I har sat netværket forkert op. Hvis den var
på nettet, ville IE ikke vise det. Husk at følge brugsanvisningen nøje!

Claus

Fra : tr

Dato : 09-04-06 18:43

"Claus Jacobsen" <Claus@spammigikke.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke kommet ud på nettet! I har sat netværket forkert op. Hvis den var
> på nettet, ville IE ikke vise det. Husk at følge brugsanvisningen nøje!

Mærkeligt for da han var kommet på blev der automatisk hentet opdateringer
fra microsoft og antivirusprogrammet.

tr

Fra : John

Dato : 09-04-06 16:13

"tr" <titris@aab-net.dk> skrev i en meddelelse

> er der nogle indstillinger man kan aktivere

Prøv evt at slette Ethernet i Enhedshåndtering, og genstart
computeren.

Mvh John