Java objekt i MS Internet Explore 6
Fra : Henrik

Dato : 08-04-06 12:56

Jeg har efter efter en god oprydning (læs: geninstallation) af Windows XP,
Internet Explore 6.0 og JAVA 2 Runtime Enviroment SE 1.5.0, stødt på et
lille "problem". Når jeg åben hjemmesiden til PC bank får jeg en ramme
omkring log-in vinduet og følgene meddelelse vises:
"Tryk på mellemrum eller Enter for at aktivere og bruge dette objekt."
På en anden PC med den samme opsætning, dog en "gammel" JAVA 2 Runtime
Enviroment SE 1.4.1 behøver jeg ikke klikke på noget på at "aktivere og
bruge objektet".

Jeg har ikke nogen ide om hvor jeg skal lede efter et paramenter der
tillader "automatisk" aktivering og brug af objektet, men er sikker på at
der sidder en den kan hjælpe mig på mig.

På forhånd tak,

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-06 00:42

"Henrik" <hladefoged@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tillader "automatisk" aktivering og brug af objektet, men er sikker på at
> der sidder en den kan hjælpe mig på mig.

Dit probl. har intet at gøre med Java at gøre, men skyldes derimod en
opdatering fra Microsoft. Gå ind i kontrolpanel > tilføj/fjern programmer
(husk at markere flueben i "vis opdateringer") og fjern så KB 912945.
Måske skal computeren genstartes. Husk, at hvis du har sat din computer
til at den automatisk skal opdateres fra Windows Update, så skal du være
opmærksom på ikke at tillade at KB 912945 blive installeret på din
computer igen, for så har du samme probl. igen!

/Bent