Link til cd-rom drev????
Fra : Jacob

Dato : 15-06-01 00:57

Jeg har et problem som har irrigeteret mig meget efterhånden.
Jeg ser iøjeblikket og programmerer HTML, hvor jeg laver en slags
database.

Disse ting der er på databasen er placeret på forskellige
cdrom'er, som er numeret.

Her kommer så mit alt afgørende spørgsmål:

Hvordan får jeg lavet et LINK, der automatisk søger på cd-drevene
og installerer automatisk, hvis CD'EN ikke er i cd-drevet, skal
linket bede' om f.eks. Put cdrom 2 i drevet, i stedet for den
traditionelle meddelelse "siden findens ikke"

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : Kenneth Fuglsang

Dato : 15-06-01 15:30

Hej

Dette kan du lave via Server Site Script, eks ASP.

--
Med Venlig Hilsen
Webmaster