ny cpu til Asus p4B533
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 25-05-06 15:02

En bekendt har et sådant bundkort (sock. 478), og vil nu gerne have lidt
flere cpu-kræfter. (har en PIV 1.6)
så vidt jeg ved understøtter bundkortet HT. Kan han ikke købe en ny cpu P4,
>3 ghz med FSB på 200 og sætte det i bundkortet og i bios sætte FSB til 200
for CPU-en. Nu kan jeg ikke huske om FSB kan stilles så højt, men måske en
nyere bios tillader det..

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 26-05-06 14:49

"u.m.s [3460]" <upiremove@dadlnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> P4,
> for CPU-en. Nu kan jeg ikke huske om FSB kan stilles så højt, men måske en

Jeg fandt ud af det var et p4b-e mobo, som tilsyneladende understøtter Intel
P4 3.06,
er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en, og understøtter win2000/XP
egentlig hyperthreading ?

Fra : Lasse Jensen

Dato : 28-05-06 21:05

u.m.s [3460] wrote:

> [...]
> Intel P4 3.06,
> er der nogen der ved hvor man kan købe sådan en, og understøtter

www.edbpriser.dk og ja, men du skal pille lidt for at få den til det. Det
har været diskuteret før. Søg i gruppen.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 28-05-06 21:19

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> www.edbpriser.dk og ja, men du skal pille lidt for at få den til det. Det
> har været diskuteret før. Søg i gruppen.

Jeg har ikke kunnet finde pågældende Pentium 4 CPU på edbpriser tidligere..
Så kan du bidrage med et link ?
For så vidt jeg ved er der kun links til Celeron D. Jeg skal nok prøve at
søge i gruppen senere ;) takker :D

Fra : Hans

Dato : 28-05-06 21:50

u.m.s [3460] wrote:

> Jeg har ikke kunnet finde pågældende Pentium 4 CPU på edbpriser
> tidligere.. Så kan du bidrage med et link ?
> For så vidt jeg ved er der kun links til Celeron D. Jeg skal nok
> prøve at søge i gruppen senere ;) takker :D

P4 3.06/533 med Northwood kerne finder du kun på brugtmarkedet og de er
desværre sjældent til salg, men prøv og søg efter én i intern gruppen.

Hans