Drev i hukommelsen
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 17:26

Hej NG
Er det her det sner, ellers send mig videre.

Jeg kan ikke huske hvordan jeg gør, men jeg vil gerne oprette et drev i
hukommelsen - i den virtuelle hukommelse/i rammen, men kan ikke huske
hvordan man gør.

Vil nogen hjælpe min hukommelse på gled ?

Mvh Ole

Fra : Fredericia

Dato : 20-05-06 17:54

Prøv en søgning på ramdrive og/eller ramdisk på Google

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 20:00

"Fredericia" <dsl194190@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv en søgning på ramdrive og/eller ramdisk på Google
>
> "Ole" <grumme53/snabela/hotmail/dot/com> wrote in message

Hej Fredericia
Tak for tippet, men uha - nu blev det lige pludseligt indviklet.

Jeg lavede ramdiske i stor stil engang i fordums tid. Jeg husker ikke
hvordan, men det kan meget vel være dengang der var noget der hed DOS og Win
3,1.

På download.com fandt jeg godt nok et WinXP-baseret program til formålet,
men det virker kun i 15 dage og derefter koster det gode danske kroner, og
det med kronerne var ikke med i planen.

Ellers nogle hints?

Ole

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-05-06 21:18

> Jeg lavede ramdiske i stor stil engang i fordums tid. Jeg husker ikke
> hvordan, men det kan meget vel være dengang der var noget der hed DOS
> og Win 3,1.

Dengang satte du en linie ind i config.sys men det gør man ikke mere.

> På download.com fandt jeg godt nok et WinXP-baseret program til
> formålet, men det virker kun i 15 dage og derefter koster det gode
> danske kroner, og det med kronerne var ikke med i planen.

Sådan gør man i dag

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-06 21:35

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> Dengang satte du en linie ind i config.sys men det gør man ikke mere.

> Sådan gør man i dag
>
> --
> Hilsen
>
> Michael Lund Sørensen
> www.milux.dk
> www.gromit.dk/dvd

lur mig om der ikke findes et gratis program et sted - man er jo ikke så
meget ved muffen som man gerne ville være......

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 21-05-06 16:28

> lur mig om der ikke findes et gratis program et sted - man er jo ikke så
> meget ved muffen som man gerne ville være......

Jep, sig så lige til, for så er jeg også interesseret.
Emule & Co har ingen interesse.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Karsten Vinding

Dato : 21-05-06 22:21

> Jep, sig så lige til, for så er jeg også interesseret.
> Emule & Co har ingen interesse.

I kan jo prøve at søge efter AR Soft RAM Disk for windowsNT/2000 (på
google). Den har jeg kørende på min WinXP, med fint resultat.

Den er freeware, men der udvikles ikke på den mere, og ydes ej heller
support.

--
Mvh, Karsten.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-05-06 17:18

Karsten Vinding wrote:

> [...]
> google). Den har jeg kørende på min WinXP, med fint resultat.
>
> Den er freeware, men der udvikles ikke på den mere, og ydes ej heller

Takker - der vil blive goooogglet

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Fredericia

Dato : 21-05-06 10:34

.....derefter koster det gode danske kroner, og det med kronerne var ikke med
i planen..

>wisper on<Hvis du ikke siger det til nogen - prøv Emule, LimeWire,
etc.>off<

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-06 14:50

> ....derefter koster det gode danske kroner, og det med kronerne var ikke
> med i planen..

> etc.>off<

Dooohh - dét hørte jeg ikke!!