Mini ITX bundkort i et ATX kabinet?
Fra : reptail@gmail.com

Dato : 19-05-06 16:02

Hej...
Jeg har overtager en "kuffert" server, som har et mini ITX bundkort.
Jeg vil hellere have et regulert kabinet til at stå i stedet for en
kuffert, men kan ikke finde nogen ITX kabinetter der kan indeholde mere
en 1 harddisk.

Er der nogen der ved om det er muligt at montere et ITX bundkort i et
aldmindeligt ATX kabinet??

På forhånd tak..

//Casper Sparre

PS. Også posted i "dk.edb.hardware.server"

Fra : Bent Nielsen

Dato : 19-05-06 20:29

reptail@gmail.com wrote:
> [...]
> en 1 harddisk.
>
> Er der nogen der ved om det er muligt at montere et ITX bundkort i et

Jeg bruger almindelige atx kabbineter til alle mine Epia mini-ITX

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-05-06 00:12

reptail@gmail.com wrote:

> [...]
>Jeg vil hellere have et regulert kabinet til at stå i stedet for en
>kuffert, men kan ikke finde nogen ITX kabinetter der kan indeholde mere

Prøv at kigge på High Green Morex 668-S mini-ITX kabinet.

http://www.midtdata.dk/asp/productinfo.asp?varernr=CP668-SLV-2&goto=productinfo&

Et dejlig kompakt kabinet med plads til to 3½" og to 5-1/4" drev...

<mlr>