Anbefaling af bundkort osv. ønskes...
Fra : Henning Fuchs

Dato : 13-05-06 19:35

Hej,

Hvis jeg nu står med 2.000,- i hånden, og gerne vil bytte dem ud med et
bundkort med CPU (P4 eller bedre) og RAM (mindst 640MB), hvad vil I så
anbefale??

Bundkortet skal sidde i en server.

OnBoard Lydkort: Kun hvis det ikke kan undgås
OnBoard Netkort: Ikke nødvendigt, da jeg har rigeligt, men det skader da
ikke.
OnBoard Skærmkort: Ikke nødvendigt, da jeg allerede har, men det skader da
ikke.
USB: 1.1 er rigeligt, da jeg sandsynligvis aldrig får brug det.
Mus/Tastatus: Skal være PS/2 tilslutning
AGP: Hastighed underordnet, da der kun skal sidde et gammelt 1xAGP kort i.
PCI: Mindst 3 slots, gerne flere. Meget gerne PCI-X

Lad os høre nogle idéer...