a8n-sli, passiv kølin, men ...
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 13-05-06 19:22

nu skal jeg have monteret den gamle standard køler for at garantien skal
dække, men hvad hedder de 2 dimser som "låser" køleren fast til MB, som går
ned gennem MB og udvider sig på undersiden af MB ?
- hvor kan de evt. købes ???

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Hans

Dato : 13-05-06 19:28

Johnny B [2000] wrote:
> [...]
> skal dække, men hvad hedder de 2 dimser som "låser" køleren fast til
> MB, som går ned gennem MB og udvider sig på undersiden af MB ?

De hedder låsetappe, men kan du ikke bruge de to fra den passive køler der
sidder på bundkortet nu?

Hans

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 13-05-06 19:41

tjae jo ... måske ... jeg har det nemlig med at destruere dem når de skal af

derfor søger jeg et sted hvor de kan købes, gerne i løs vægt ...

Fra : Hans

Dato : 14-05-06 00:41

Johnny B [2000] wrote:
> tjae jo ... måske ... jeg har det nemlig med at destruere dem når de
> skal af

En passende pincet til at klemme tappen sammen på bagsiden og et lille
tryk - Det bliver næppe mere enkelt.

> derfor søger jeg et sted hvor de kan købes, gerne i løs vægt ...

Jeg tror ikke du finder den slags som løsdele, da det ikke er en sliddel, og
de medfølger jo med den købte profil.

Jeg mente ellers at have en gammel GPU-køler liggende med to låsetappe, men
har åbenbart fået ryddet op en gang for meget. Jeg er dog ret sikker på hvis
du spørger i løsdelsgruppen, at der er nogen som er større samlere end mig,
og som kan hjælpe dig.

Hans

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 15-05-06 13:46

On Sun, 14 May 2006 01:40:37 +0200, Hans wrote:

[klip]
> [...]
> du spørger i løsdelsgruppen, at der er nogen som er større samlere end mig,

Løsdelsgruppen, hvad er det for en?

Tomas

Fra : Hans

Dato : 15-05-06 13:57

Tomas Pedersen wrote:
> On Sun, 14 May 2006 01:40:37 +0200, Hans wrote:
>
> [klip]
>
> Løsdelsgruppen, hvad er det for en?

Det er det mest utrolige hvad der gemmer sig i folks skuffer når man
spørger.

Hans