nforce4 ultra bundkort med passiv køling
Fra : Jakob Harder

Dato : 01-05-06 23:06

findes det (til socket 939) ?

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-06 06:45

Jakob Harder wrote:
> findes det (til socket 939) ?

asus a8n-sli premium og a8n32-deluxe

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Jakob Harder

Dato : 02-05-06 20:20

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message

> asus a8n-sli premium og a8n32-deluxe

Tak - dem kender jeg godt - men det er nforce4 SLI og da jeg ikke har tænkt
mig at benytte SLI er det jo lidt spild af plads og penge.

VH
jakob

Fra : co@ch [4130]

Dato : 03-05-06 06:45

"Jakob Harder" <jharder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> findes det (til socket 939) ?

Så vidt jeg kan se er det hvad der kan lade sig gøre, ud fra dit krav.
Men prisen er ikke for køn

mvh
Bri@n

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-05-06 07:37

Jakob Harder wrote:
> findes det (til socket 939) ?

Du kan jo evt. bare købe den passive Zalman chipsetkøler og sætte
sådan en på istedet for den normale blæser.

Det er billigt, nemt, og det virker.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Jakob Harder

Dato : 04-05-06 18:20

> Du kan jo evt. bare købe den passive Zalman chipsetkøler og sætte
> sådan en på istedet for den normale blæser.
>
> Det er billigt, nemt, og det virker.

Og den kan sagtens køle nforce4 ultra chipsættet?

Fra : Jakob Harder

Dato : 04-05-06 18:58

Og PS:

Hvilket nforce4 ultra bundkort vil I så anbefale ?

Behov: stabilitet, en smule overclocking og blæsere skal kunne temp.styres
eneten via BIOS eller via speedfan.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 03-05-06 14:48

Jakob Harder wrote:
> findes det (til socket 939) ?

Køb en Zalman NB47J og smid på, det fungerer fint så længe der er
nogenlunde gennemtræk i kabinettet... Så slipper du for at lede efter er
board med passiv northbridge køler som kriterie...

har selv sådan et svin:
http://memos.dk/sbn/zalman-coolers.jpg

--
MVH: Esben von Buchwald