Varme problem med Asus eax800xt-p
Fra : Ukendt

Dato : 23-04-06 23:37

Købte her i ugen det nye Tomb Raider - Legend og Call Of Cthulhu - Dark
Corners of The Earth.

Har gennemført TB-Legend uden grafik problemer og har spillet Call of
Cthulhu et par dage, mange timer hver gang men nu her i går fik jeg et varme
problem med mit skærmkort, beskeden er VGA chipset is overheated.

Jeg føler så på skærmkortet men jeg syntes ikke det mærkes varm, der sidder
på hver side af kortet, dvs. på bundkortet nogle store chip den ene er en
fra Intel som nok er chipsettet som er 915, den anden har monteret nogle
køleripper, ved ikke hvad der er for en chip, men det er disse to der bliver
varme ad h. til. kan det så smitte af på skærmkortet så det tror det er det
der blivet varmt.

Spillet stopper og jeg får en meddelse fra smartdoctor om at skærmkort er
for varmt, GPU er 71c, ram er lidt mindre.

Håber problemet kan forstås da det er lidt svært af forklarer.

PSU er på 350 Watt.

Pentium 4 3.4 GHz.

2 GB ram.

1 Hd og 2 dvd drev.

Ved ikke om det er skærmkort eller bundkort så der er sendt til begge
steder.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-06 21:41

> [...]
>
> 2 GB ram.
>
> 1 Hd og 2 dvd drev.
>
> Ved ikke om det er skærmkort eller bundkort så der er sendt til begge

Ingen der ved noget.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-06 21:43

> [...]
>
> 2 GB ram.
>
> 1 Hd og 2 dvd drev.
>
> Ved ikke om det er skærmkort eller bundkort så der er sendt til begge

Ingen der ved noget.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk