Abit IC7 MAX3 pci driver problem
Fra : Hagar

Dato : 23-04-06 15:19

Hej

Jeg har et mindre problem, som jeg håber jeg kan spørge om her

Det er i grunden ikke selve bundkortet, tror jeg, der er problemet, men jeg
har et pci-kort sat i, det's funktion skulle være at håndtere nogle ældre
com1 enheder. Problemet er at jeg ikke ved hvor dette kort kommer fra, hvem
der har lavet det, der er ikke klistermærker på nogen steder, og chippene
står der noget på, men så falmet at jeg ikke kan se hvad der står. Det
eneste jeg kan hente af oplysninger er det fra enhedshåndteringen.
Serial PCI-port - PCI slot 6 - PCI-bus 3 - enhed7 - funktion 0
Detaljer - pci\\ven_9710&dev_9835&subsys_00021000&rev_01\4&1f7dbc9f&0&38f0

Jeg kører med XP Pro, har hentet alle drivere til bundkortet og installeret
dem, men det gav ikke noget brugbart resultat, der fulgte ikke noget med
kortet jeg har fået smidt i nakken af nogen jeg kender.

Er der mon nogle skrappe folk der kan give et hint til hvad jeg skal gøre
mere for at få det til at virke ?

Hagar