Hvem kan hjælpe med en ny konfiguration ca~
Fra : René Hansen

Dato : 20-04-06 20:29

Hej

Jeg sidder med en efterhånden udtjent p4 maskine (konfig følger). jeg har
planer om at bygge en ny men har ikke fuldt med de sidste år. Sidst jeg
købte nedenstående hørte man om intel cpuér de var "the rock" og AMD brændte
igennem bundkort m.m.

Jeg arbejder en del med store musikfiler og dvd optagelser så jeg skal bruge
"bundtræk"
Jeg spiller en del forskellige spil og vil forsat være stærk på dn front.

min nuværende konfiguration

Antec kabinet
Abit TH7-II (m onboard raid)
P4 1900 mhz
1GB rambus ram
2X 120gb ibm ata diske til raid
1 x 120 gb ata lager
2 x 40 gb ata lager
Gforce 4 ti 4200 128 mbram
Creative audigy kort
Terratec digitalt lydkort
netkort

Genbruges
Plextor DVD brænder
evt lydkort men kan forstå man kan få ret mange boards med gode lydkort på
nu om stunder.

Jeg håber en eller flere kan være behjælpelige

på forhånd tak

Mvh René hansen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 20-04-06 20:55

On Thu, 20 Apr 2006 21:29:12 +0200, René Hansen wrote:

> [...]
> købte nedenstående hørte man om intel cpuér de var "the rock" og AMD brændte

Arstechnica har fornylig opdateret deres anbefalede systemer. Her er de:

http://arstechnica.com/guides/buyer/system-guide-200604.ars

Den plejer jeg selv at bruge, så behøver jeg ikke læse dagen lang på
hardwaresider for at følge med.

--
np: cEvin Key - Shortwave Connector
http://www.last.fm/user/front243/