MSI 865PE Neo
Fra : Autocadster

Dato : 16-04-06 22:10

Har lige købt mig sådan et board i en af markedsgrupperne og har her til
aften samlet det for at prøve det... men det vil bare ikke, det kører som
sådan godt nok hvis ikke lige det var fordi boardet gentarter igen og igen,
kan ikke få den til at komme videre en opstart i bios og der hvor den
normalt ville begynde at starte OS ja der genstarter boardet bare

Nogen der kan hjælpe ?

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 19-04-06 22:15

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen, kan ikke få den til at komme videre en opstart i bios og der hvor
> den normalt ville begynde at starte OS ja der genstarter boardet bare

Sikkert et dumt spørgsmål...
Du HAR vel ominstalleret windows efter du fik det nye board i?
Gik installationen fint nok eller er det den du slet ikke når til?

/Morten

Fra : Autocadster

Dato : 20-04-06 08:23

Morten Lundstrøm tastede sig til følgende indlæg
News:4446a86d$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
> Sikkert et dumt spørgsmål...

Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar

> Du HAR vel ominstalleret windows efter du fik det nye board i?
> Gik installationen fint nok eller er det den du slet ikke når til?

Kom slet ikke så langt, den kørte bios opstart færdig og genstartede så
igen... men har fået det løst
Der var fejl på den harddisk der sad som primary master, efter at have
skiftet den så spiller det.

--
Autocadster