hvilken socket?
Fra : Torben Jensen

Dato : 16-04-06 09:06

Hej

Hvordan kan man se på sit bundkort hvilken socket det bruger?
Det er en 3,0 Ghz P4 HT i en medion-computer.
Spørgsmålet er om den bruger socket S775 eller 478
(okay, jeg er ikke helt sikker på at navnene er helt korrekte, men i
vil sikkert forstå dem :)

mvh Jon Loldrup

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-06 11:33

"Torben Jensen (slet CRJZS)" <snedkeri@CRJZSnr-tvede.dk> skrev i en
meddelelse news:11451749950.0961216755490852@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> Spørgsmålet er om den bruger socket S775 eller 478
> (okay, jeg er ikke helt sikker på at navnene er helt korrekte, men i

Du kan hente Everest programmet her (freeware - gratis)
<http://www.soft-ware.net/system/steuerung/benchmark/download.asp?code=bgbce&pro=p04240&js=true&flvers=5&lang=da&alt=false&sw=1280&sh=1024&br=IE&vers=6>
og så kan du se alle oplysninger om hvad din PC består af,
osse hvilket socket dit bundkort kører med.

/Bent

Fra : Torben Jensen

Dato : 16-04-06 20:20

Bent Eriksen <bbe[AT]tdcadsl[DOT]dk> skrev:

>Du kan hente Everest programmet her (freeware - gratis)
<snip>

OK, mange tak :)

mvh Jon Loldrup