Genstarter efter standby (S3)
Fra : Rune Jensen

Dato : 13-04-06 19:47

Hej NG
Jeg ved ikke helt hvilken gruppe jeg skal henvende mig i, med mit
problem, så sprøgsmålet er posted i dk.edb.hardware.bundkort og
dk.teknik.htpc håber det er ok, eller kan i evt. vise mig det rigtige
sted hen.

Nå til sagen
Jeg har fået mig en mce pc, eller hedder det en htpc.
Den er installeret med Windows MCE
Mit problem er at den ikke vil komme tilbage fra standby mode (S3), den
genstarter istedet. Den vil gerne komme tilbage fra S1 uden problemer.

Det underlige er at da jeg fik Pc'en vilel den gerne komme tilbage fra
S3, dog med nogle Windows problemer, men det læste jeg mig til at det
nok skyldtes at da MCE blev installeret stod bios til S1 og den skulle
stå i S3 for at virke ordenligt.
Så jeg opdaterede bios, satte den til S3 og geninstallerede og nu vil
den ikke mere.
Jeg husker også det som at power knappen plejer at blinke når den er i
standby, men det gør den heller ikke. Det kan dog godt være jeg husker
forkert. Den blinker når den er S1

Håber virkelig der er en der kan hjælpe, da MCe ikke er så meget værd
uden standby funktion

Med venlig Hilsen
Rune Jensen

Spec.
Bundkort: Asus P5S800-VM
Processor: 2,93 Ghz Celereron D 331
Kingston ValueRAM 1 x 512 MB
Kabinetkølere: 3 x Papst 8412NGL
CPU-Køler: Foxconn NBT-CMI7751CN-C
Grafikkort: ASUS N6200/TD/128M
TV-Tuner: Hauppauge WinTV PVR-150MCE - m/ single TV-Tuner