AsRock, er det godt eller skidt ?
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 10-04-06 16:52

det er asus som laver "tilbudskort", men er det ok at bruge eller er det
skod ?
- hvilket board er at anbefale til s.478, agp x8 og dual channel ram ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Hagar

Dato : 10-04-06 17:09

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Jeg kører med et Abit bundkort, et IC7-max3, og det har jeg været ganske
glad for.
http://kortlink.dk/2mfy Her er et par andre Abit bundkort.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 17:29

Johnny B [2000] wrote:
> det er asus som laver "tilbudskort", men er det ok at bruge eller er det
> skod ?
> - hvilket board er at anbefale til s.478, agp x8 og dual channel ram ?

Man får hvad man betaler for, pænere kan det vidst ikke siges.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Svend

Dato : 11-04-06 06:17

Claus Albæk (Kbh.) wrote:

> Man får hvad man betaler for, pænere kan det vidst ikke siges.

og dog, jeg kender rigtig mange hsitorie, hvor folk (undertegnet inkl.)
har givet kassen for et asus bundkort, som så ikke lever op til hvad de
lover, stabibilitet, features osv.

Jeg har så også prøvet et asrock dual sata, det fungerede fint (1 ud af 1).

--
Svend

Fra : Jakob M

Dato : 10-04-06 19:58

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en meddelelse
> det er asus som laver "tilbudskort", men er det ok at bruge eller er det
> skod ?

Til prisen er det ganske udmærket, men du får ikke alle de features som
dyrere modeller tilbyder. Om Asrock er noget for dig afhænger udelukkende af
dit behov.

Mvh
Jakob

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 10-04-06 21:23

> [...]
> ¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤~¤
> fjern KAGEN_I_DÅSEN i mailadr. for direkte mail

Jeg har hjulpet med opsætning af et utal af computere med Asrock mb, og har
ikke haft problemer med nogen af dem. Så hvis man finder et Asrock, som har
de features man har brug for, ser jeg ingen grund til ikke at købe det.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-06 22:06

> [...]
> som har de features man har brug for, ser jeg ingen grund til ikke at købe

samme her - har aldrig haft nogle problemer med asrock.
Ydermere har de en kanon support på deres hjemside. Det kunne fx Asus lære
noget af. Jeg har flere gange siddet og downloadet drivere fra asus med 10
km/t ??!?!

Hilsen Palle

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-04-06 23:26

Palle Johansen wrote:
Det kunne fx Asus
> lære noget af. Jeg har flere gange siddet og downloadet drivere fra
> asus med 10 km/t ??!?!

Var det i med eller modvind?

Fra : Jesper Kinch Anderse~

Dato : 11-04-06 17:54

Hej,

Jeg har købt et par Asrock bundkort til min egen og min søns PC
(P4VM800) og de kører OK. Savner dog blæserstyring, hvilket der var på
mit gamle QDI.

   Mvh. Jesper

On Mon, 10 Apr 2006 17:51:59 +0200, "Johnny B [2000]"
<KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> wrote:

>det er asus som laver "tilbudskort", men er det ok at bruge eller er det
>skod ?
>- hvilket board er at anbefale til s.478, agp x8 og dual channel ram ?

Se gamle billeder fra fiskerlejet Slettestrand på
http://home20.inet.tele.dk/sletbaade/index.htm

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 17-04-06 22:59

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> wrote in message
> det er asus som laver "tilbudskort", men er det ok at bruge eller er det
> skod ?
> - hvilket board er at anbefale til s.478, agp x8 og dual channel ram ?

Ja Asrock laver rigtigt gode bundkort. Jeg kender ikke noget til deres s.478
bundkort, men mon ikke du kan finde et SiS baseret til en rimelig penge fra
Asrock.