passer disse ram og cpu til bundkortet ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 08-04-06 19:50

hej jeg er ved at sammensætte en pc for en ven, og vil så lige sikre
mig om cpu og ram passer til dette bundkort, så hvis nogen vil være
flinke lige at kigge og det kan lade sig gøre vil jeg være glad

bundkort

ram

ram nr 2 forslag jeg ved ikke helt hvilke der er bedst ?

cpu
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=141732

det er en htpc til stuen, håber nogen lige gidder sige god for om
delene passer sammen

Fra : claus b. p.

Dato : 11-04-06 16:22

"Punish the deed, not the breed" <df@jp.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=141732
>

> det er en htpc til stuen, håber nogen lige gidder sige god for om

Må jeg komme med et forslag: Prøv at kigge på specifikationerne for delene,
inden du beder andre om at lave adskillige netopslag for at kunne finde ud
af hvad du i det hele taget snakker om. Vi vil gerne hjælpe, men gør lige
forarbejdet selv.
/Claus