Abit BH7 og x800pro grafik
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 08-04-06 17:12

abit BH7 bundkort ( agp x4 )
x800pro grafikkort ( agp x8 )

burde de to enheder kunne kører sammen, eller er der for stor forskel i
agp'en ??

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 08-04-06 17:57

Johnny B [2000] <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev 2006-04-08:
> abit BH7 bundkort ( agp x4 )
> x800pro grafikkort ( agp x8 )
>
> burde de to enheder kunne kører sammen, eller er der for stor forskel i
> agp'en ??

Du skal passe på at dit x800pro kort ikke kun er AGP8 (1.5V), for så
risikerer du at brænde både bundkort og gfx kort af ved at stoppe det i et
AGP4 slort (3.3V).

Thomas

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 08-04-06 18:00

Thomas S. Iversen <zensonic@zensonic.dk> skrev 2006-04-08:

> Du skal passe på at dit x800pro kort ikke kun er AGP8 (1.5V), for så
> risikerer du at brænde både bundkort og gfx kort af ved at stoppe det i et
> AGP4 slort (3.3V).

Bare lige for at korrigere mig selv. AGP8 = 0.8V, AGP4 = 1.5V og AGP2/1 =
3.3V. SIgh, jeg er ved at blive gammel når jeg ikke kan huske det mere.

Mere information:

http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html

Thomas