Laaaaaangsom opstart på Asus A8N-SLI Premi~
Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-04-06 22:52

Jeg har købt dette Asus A8N-SLI Premium board og installeret WinXP Pro Dansk
samt alle drivere til boardet og til resten af hardwaren.
Jeg har installeret alle mine programmer og spil.

Det virkede fint og startede lynhurtigt op indtil....
jeg installerede "Windows Genuine Advantage tool".
Og nu står "kassen stille og søger og søger under opstarten.
Før tog det ca. 25 sek. at starte op
Nu ta'r det ca 3 minutter.

Det er da osse noget værre mikroblød-lort, det der WGAT.
Og man kan selvf. ikke afinstallere det igen....typisk

Har nogen været ude for samme problem og hvad har I gjort?

mvh
Bri@n

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 07-04-06 23:03

har samme probs på den anden pc og kan heller ikke liiige finde ud af
hvorfor ...
- samme board, xp pro sp2, 2gb ram og 78gtx
- alle drv installeret til alle delene.

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : co@ch [4130]

Dato : 07-04-06 23:30

"Johnny B [2000]" <KAGEN_I_DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvorfor ...
> - samme board, xp pro sp2, 2gb ram og 78gtx

Hvilken Bios kører du med?

Jeg har fabriksinstalleret Bios 1009.
Men jeg gider ikke opdatere hvis det viser sig at du har 1011...
for så hjælper det tilsyneladende ikke???

Kender du for iøvrigt dette forum?
http://mental18.phpbbweb.com/

Jeg synes det "funker" meget godt

mvh
Bri@n

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-04-06 10:04

Johnny B [2000] wrote:
> har samme probs på den anden pc og kan heller ikke liiige finde ud af
> hvorfor ...
> - samme board, xp pro sp2, 2gb ram og 78gtx
> - alle drv installeret til alle delene.

Har i også installeret nVidia's IDE-driver? den kan godt drille.. om
den kan drille på præcis den måde ved jeg dog ikke.

Svjv kører alt IDE udemærket uden den driver, jeg bruger den
ihvertfald ikke på mit A8N-SLi, og jeg booter fint op.

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 08-04-06 15:53

"co@ch [4130]" <coach [fjern] @ (dette] lite.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og man kan selvf. ikke afinstallere det igen....typisk
>
> Har nogen været ude for samme problem og hvad har I gjort?

Hey...jeg tror jeg ved hvad der er problemet.

Afinstallerede den afskyelige Logitech Keyboard software, og nu er der knald
på igen.

Logitech er utrolig gode til at designe keyboards, men de kan overhovedet
ikke finde ud at lave softwaren dertil.
Ja, jeg tror det bliver et Microsoft keyboard istedet.

mvh
Bri@n